Jak ustawić GAIN

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Jak ustawić GAIN

Postprzez figat » 11 lut 2012, o 17:29

Przywitał,
Zakupiłem wzmacniacz i chcę go podłączyć ale zanim to zrobię potrzebuje Waszej pomocy w postaci odpowiedzi na kilka pytań. Jeśli napiszę coś głupiego to proszę o wyrozumiałość bo jestem nowicjuszem w temacie Car Audio.
Może zacznę od zdjęcia, którego będą dotyczyć pytania - LINK DO ZDJĘCIA
Bartek Nazar podaje że przed uruchomieniem zestawu należy ustawić na przedni zestaw HP 80 Hz a na suba LP 70 Hz - to rozumiem ale:
1. Co z ustawieniem LP na przedni, a HP na suba - o tym nic nie ma,
2. Co ustawia się pokrętłęm LEVEL i na jakiej wartości to ustawić przed podłączeniem?
3. Co to PHASE, ma to być wł/wył i ewentualnie na ile ustawione?
4. Co oznacza zmiana pozycji suwaka między FULL - BP - HP?
5. Jak regulacja HP i LP wpływa na zmianę dźwięku?
Odpowiedzi na te pytania nie znalazłem w FAQu Nazara, a bez tego wolałbym się nie brać za robotę żeby sobie szkód nie narobię.
HELP :)
Avatar użytkownika
figat
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 cze 2011, o 22:53
Lokalizacja: Płońsk

Jak ustawić GAIN

 

Postprzez Bradley » 11 lut 2012, o 19:13

figat napisał(a):1. Co z ustawieniem LP na przedni, a HP na suba - o tym nic nie ma,

A po co ma byc? Ustawiasz w soobwooferze filtr LP bo subwoofer ma grac dolne czestotliwosci, a nie gorne.
figat napisał(a):2. Co ustawia się pokrętłęm LEVEL i na jakiej wartości to ustawić przed podłączeniem?

To masz swoj gain czyli wzmocnienie.
figat napisał(a):3. Co to PHASE, ma to być wł/wył i ewentualnie na ile ustawione?

Ustawiasz czy glosniki maja grac w fazie czy przeciwfazie. Zostaw off
4. Co oznacza zmiana pozycji suwaka między FULL - BP - HP?

Hp to filtr gornoprzepustowy
na BP bedzie odtwarzalo muzyke w ustawionym pasmie miedzy LP a HP
A full to pewnie cale pasmo odtwarza bez filtrow gorno/dolno przepustowych