Dodam że jestem zielony to moje pierwsze auto, jakbyś ktoś jeszcze nie zauważył
I żeby nie spamować następnym tematem, jakie głośniki polecacie na podszybie? I Jakie na drzwi?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Moderator: Moderator

Co prawda to Lanzar 1000w 500 RMS ale na początek wystarczy. W późniejszym czasie myślę nad JBL GT5-12 DualBass żeby jednak czyściutki bass cieszył uszy
Nad głośnikami myślę żeby ni to tanie ni to drogie nie było, ale grało ładnie, lubię sobie stawiać cel potem na niego zbierać
Także możesz dać jakąś propozycję od siebie, jestem otwarty na wszelakie

!
polecam na przód HERTZY , w mk3 jest najlepiej zapodać dystans + wygłuszenie + hertzy + piecyk i dobre radio i będzie good
jak masz w tylnej półce te głośniki to wywal je , bo nic nie dają one . Radio jest bardzo ważne , ja uważam tylko Pioneera i Kenwooda 
tanie Pioniery, zresztą te nieco droższe też grają słabo, papierowo, na górze mało się dzieje, tak, Kenwood nawet w budżetówkach gra poprawnie
Co do reszty - są tematy w podwieszonych (jakie radio, skrzynia, głośniki) tematy, skarbnica wiedzy
Proszę autora o poczytanie, Sławek zamieścił jak wygłuszyć drzwi, zamocować dystanse, wszystko jest 
I nie wiedziałem że radio odgrywa aż tak ważną rolę, myślałem że same głośniki robią główną robotę, czegoś się nauczyłem
Co do wzmacniacza to Logic Soundlab DBX1002, póki co wszystko zrobione tanim kosztem, bo bez muzyki to jednak nie da rady.

Myksu napisał(a):okazało się że po zamontowaniu byle jakich głośników na podszybie (tweetery spalone były), te w drzwiach przestały grać, próbowałem kilku różnych głośników, nie prądzi. Nie wiem od czego to zależy
a co to takiego HERTZY? Pisz poprawnie, bo robisz kipisz z mózgu nieznającym się na rzeczy..Gesiu_15 napisał(a): polecam na przód HERTZY
a Manta to co innego jak nie chińskie badziewie? I to w jednym z najgorszych wydań..drewnom napisał(a):Radio kup coś formowego (Pionieer, Clarion, JVC, Kenwood itp) nie CHINE!