Głośniki, problem

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Głośniki, problem

Postprzez Myksu » 18 kwi 2014, o 11:36

Witam, jestem tutaj nowy, od 2 tygodni jestem posiadaczem mojego 1.8 GT Special. Mój problem jest następujący. Audio po kupnie w sumie nie działało, głośnik w drzwiach od strony kierowcy grał ale charczał strasznie (seria), wsadziłem inne po obu stronach, grały ale... tweetery na podszybiu nie grały w ogóle (również seria), ostatnio zmieniłem je na byle jakie głośniczki za 10 zł, byleby to grało bo póki co funduszy brak (nie bijcie) i myślę że po tej zmianie (głowy nie dam bo dopiero kolega zauważył) głośniki w drzwiach przestały grać... Jaka może być tego przyczyna? Spotkał się ktoś już z czymś takim?

Dodam że jestem zielony to moje pierwsze auto, jakbyś ktoś jeszcze nie zauważył :D

I żeby nie spamować następnym tematem, jakie głośniki polecacie na podszybie? I Jakie na drzwi?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Myksu
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 11:24
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Głośniki, problem

 

Postprzez drewnom » 18 kwi 2014, o 12:21

Kolego, najlepiej zestaw odseparowany. Wytłumić drzwi i dać głośnik na mdf`ie.

Zestawy są różne - droższe, tańsze. Jeśli Ci to nie wystarcza to uzupełniasz to o skrzynkę w bagażnik. Tylko nie można zaczynać do dupy strony czyli od skrzyni i dalej reszte.

Napisz jakie masz radio jaki budżet.




Poczytaj to :
http://www.golf3.pl/topics8/poradnik-ca ... t19304.htm
http://www.golf3.pl/topics8/zestaw-glos ... t54807.htm
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez Gesiu_15 » 18 kwi 2014, o 12:30

zamontuj dystanse mdf koszt kompletu około 35 zł . Myksu po zamontowaniu już czuć różnicę w bassie . Do tego wygłuszenie drzwi , taśma dekarska i będziesz zadowolony . Tematów na ten temat było mnóstwo poruszanych , przejrzyj , przeczytaj :-)