Co to za głośnik?

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Co to za głośnik?

Postprzez kimz » 30 kwi 2012, o 11:42

Witam
wpadł mi taki głośniczek:

Obrazek

Obrazek


ale nie jest opisany i nie wiem jaką ma moc impedancje ani nic a chciałbym zrobić skrzynie do niego tylko po podłączeniu jak sie zrobi głosniej zaczyna jak by pierdzieć.. i nie wiem czy to przez to ze jest podlaczony w powietrzu? moze wzmacniacz za słaby albo poprostu głośnik uszkodzony. Jak moge znaleść jakieś info na ten temat :)?
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Co to za głośnik?

 

Postprzez palio » 30 kwi 2012, o 12:02

jest to głośnik niskotonowy. jak znajdę parametry to podam
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kimz » 30 kwi 2012, o 12:07

wiem że niskotonowy :) tutaj filmik oco mi chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=I3Ru0qdOBjs
jeśli jest uszkodzony to czy będzie sie dało go naprawić? jak sie wychyla go góra/dół to nie czuć zeby np cewka ocierała tak jest wszystko ok tylko tak 'gwiżdze'
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez slavwek.ie » 30 kwi 2012, o 12:11

kimz napisał(a):jeśli jest uszkodzony to czy będzie sie dało go naprawić?
Każdy głośnik da się naprawić, ale moim zdaniem nie warto.
Samo centrowanie magnesu, to 60-80zł, Wymiana cewki membrany ok 100-120zł. Taki głośnik kupisz nowy na alledrogo za 40zł
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez kimz » 30 kwi 2012, o 12:12

tak myślałem ..

[ Dodano: 2012-04-30, 11:14 ]
To może polecił by ktoś jakąś skrzynie pod wzmak magnata gladiator 360
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez gawior » 1 maja 2012, o 21:22

Za mocny to on nie jest. 4x60W 4Ohm ( 4x70W przy 14,4V - nic z tego :p ).
4x75W 2Ohm ( 4x90W przy 14,4V - także nie realne ).
Ogólnie do dyspozycji masz około 150W pod suba w mostku.

JL Audio znajdziesz nie wymagający i np:
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/jl-audio-10wx-200w-nowosc-warszawa-i2261015022.html


Jeżeli coś tańszego to polecam:
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/glosnik-sw-stx-8-2-300-2x2-f-s-pc-i2305144298.html

Sam mam dwa takie w podwójnych skrzynkach BR i dostają po 165-170W każdy ( ale przydało by się więcej z lepszą kontrolą ), ale i tak swoje robią. Na początku miałem jeden i też dawał nieźle, ale miałem wolny mostek i wolne waty, więc zmontowałem drugi.
Albo:
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/stx-gdn-25-glosnik-sw-10-2-400-2x4-woofer-2-cewko-i2293437293.html
i podpięcie z dwóch mostków, czyli dostanie jakieś 300W. Kwestia umiejętnego wysterowania obu GAIN-ów, żeby nie uszkodzić głośnika ( nie takie proste ).
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez kimz » 3 maja 2012, o 12:25

Nie no raczej kupie gotowy zestaw :D chyba ze dostane natchnienia i bedzie mi sie chciało skrzynie robic. Faktycznie slaby ten wzmacniacz ale dostalem go za grosze to wisz :)
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez k0nr4d » 3 maja 2012, o 13:25

Moim skromnym zdaniem pozbądź się tego wzmacniacza, dołóż grosza i kup jakąś dwukanałówkę. Szkoda zachodu, bo ten Magnat nie nadaje się do pędzenia subwoofera, wiem z doświadczenia. Na allegro znajdziesz szybko chętnego.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kimz » 4 maja 2012, o 12:18

ten jest 2 kanałowy :D a nawet 4 :) hehe nie no nie wiem zobacze jak znajdzie sie jakis klient to sprzedam i kupie jakiś mocniejszy.. Moze jakies propozycje :D?
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez k0nr4d » 4 maja 2012, o 12:27

Po pierwsze, jaka kasa?
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kimz » 4 maja 2012, o 15:24

no najlepiej jak bym sie zamknął w 200 złotówkach :D ale nie realne jak będzie taka potrzeba to odłoże i kupie sobie pózniej a tak wogóle to nie oriętuje się nawet ile trzeba dać min. za dobry sprzęcik więc nie wiem ile moge dać :suchy:
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez k0nr4d » 4 maja 2012, o 15:31

Za 200 zł to można kupić używaną skrzynkę z głośnikiem lub jakiś mały wzmacniacz. Dobry wzmacniacz do zasilenia skrzynki, to kwota 250-350 zł, zależy od szczęścia w licytacji. Dolicz do tego kable zasilające, które tanie nie są i wyjdzie spora sumka, około 600 zł.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

- - -



Powrót do Nawigacja, Car Audio i CB Radio

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości