
Moderator: Moderator

i jego kasa
l007 napisał(a):Ok , ja nie wiem co bylo, nie mam mozliwosci spytac poprzedniego wlasciciela - wiec co w tym wypadku zalac? -
czy zalozyc ze byl syntetyk i wtedy dowolnie, czy ze mineral i wtedy wiadomo ze lepiej nie wracac do syntetyka
. Wlalem Castrol TAF-XS 75W90 - w pelni syntetyczny ze specyfikacja GL-4, wychodzac z zalozenia, ze gorzej byc nie moze. Efekty rewlacyjne, a ja juz szukkalem skrzyni o oznaczeniu CHB. l007 napisał(a):Np wyczytalem gdzies w srodku tego tematu zeby popatrzec przy jakichś wybierakach, ze to moze byc kwestia regulacji..
sam wybierak w skrzyni to "ucho" do którego idą cięgna i to on bezpośrednio odpowiada za wybieranie biegów, nie wiem jak jest w przypadku Twojej skrzyni ale u mnie jest na górze i da się go zlokalizować patrząc od góry na skrzynie, myślę że u Ciebie nic innego nie wymyślili
(chodzi mi o spuszczanie i wlewanie oleju)

i teraz problem,auto ma 160tys czy wymieniać na 75w90 czy na mineralny 80w90?Dodam że zimą drążek zmiany biegów dość ciężko chodził dlatego wnioskuje że olej był wymieniany i to raczej na minerał choć pewnośći nie mam.Co jeśli wleje teraz 75w90 czy nie rozszczelni mi się skrzynia 
kermid napisał(a):Wybaczcie że odświeżam temat ale i mnie czeka wymiana oleju w skrzyni.Dziś sprawdzałem poziom,odkręciłem korek wsadziłem całego palucha suchoi teraz problem,auto ma 160tys czy wymieniać na 75w90 czy na mineralny 80w90?Dodam że zimą drążek zmiany biegów dość ciężko chodził dlatego wnioskuje że olej był wymieniany i to raczej na minerał choć pewnośći nie mam.Co jeśli wleje teraz 75w90 czy nie rozszczelni mi się skrzynia
Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości