mk3 syncro różnice między 1.8 a 2.9

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

mk3 syncro różnice między 1.8 a 2.9

Postprzez !greq » 31 sie 2014, o 20:36

syncro jakie są różnice między 1.8 a 2.9 w napędach?
Avatar użytkownika
!greq
Badacz tematu
 
Posty: 184
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 11:58
Lokalizacja: vwslask.pl

mk3 syncro różnice między 1.8 a 2.9

 

Postprzez miras200888 » 31 sie 2014, o 21:17

Skrzynia jest wieksza , chodzi o wneke na sprzeglo bo to w koncu vr
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez !greq » 31 sie 2014, o 21:20

a wał tylni most itd to to samo?
Avatar użytkownika
!greq
Badacz tematu
 
Posty: 184
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 11:58
Lokalizacja: vwslask.pl

Postprzez miras200888 » 1 wrz 2014, o 05:43

Wal podpasuje ci , ale most juz nie
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez murgen » 1 wrz 2014, o 09:30

Inny tylny most i inna przystawka do skrzyni biegow, 4 cylindrowe ( w golfie ) maja wszystkie takie same mosty i przystawki, vr6 i chyba w paskach 1.8 z turbem maja inne przelozenia.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Pozor » 1 wrz 2014, o 15:35

a więc to może i ja się wypowiem , w syncro różnica jest pomiędzy ilością cylindrów tylko , więc przy VR6 2.8/2.9 jest większa i inna skrzynia która ma inne przełożenia dyferencjału , przełożenia biegów to nie problem , następnie ogólnie części są większe ,czyli sprzęgło wiskotyczne i tylny most ,wał raczej nie robi różnicy , tylny most też ma inne przełożenia dyferencjału pod 6 cyl. więc jedyne co możesz powieszać to wisco i wał napędowy :hyhy: cała reszta jest zupełnie inna a w przypadku silników 4 cyl. gdzie są też tdi to różnica jest tylko w trybach skrzyni całą reszta jest identico :mrgreen:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez !greq » 1 wrz 2014, o 21:16

no czyli jak by był naped z 1.8 a wsadzić 2.8 ze skrzynią to nie da rady dobrze mysle?
Avatar użytkownika
!greq
Badacz tematu
 
Posty: 184
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 11:58
Lokalizacja: vwslask.pl

Postprzez murgen » 1 wrz 2014, o 22:25

Trzeba taki sam dyfer i przystawke do skrzyni bo muszamiec te same przelozenia, pewnie daloby rade tylko pytanie po jakim czasie vr6 zmieli i co zmieli najpierw :lol:
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez !greq » 1 wrz 2014, o 22:41

tak i sam dyfer jak co? bo nie rozumie :zdziwko:
Ostatnio edytowano 2 wrz 2014, o 15:49 przez !greq, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
!greq
Badacz tematu
 
Posty: 184
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 11:58
Lokalizacja: vwslask.pl

Postprzez Pozor » 2 wrz 2014, o 15:48

silnika vr6 nie podepniesz ze skrzynią od 1.8 , za mały dzwon jest :-) (przerabiałem to ) na odwrót też się nie da pewnie , w skrzyni vr6 nie dość że dzwon jest duży to otwory skrzyni nie będą pasować , (sprawdzałem pomierzone oby 2 bloki i akurat w rozstawie śrub na skrzynię są różnice i koło zamachowe jest większe ) nawet jakbyś cudem to jakoś zrobił to 1.8 na przełożeniu 6 cyl. będzie mulaste i prędkość będzie oszukiwać a vr6 na przełożeniach 4 cyl . w teorii rozwali dyfer lub wisco
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez murgen » 2 wrz 2014, o 21:58

Skrzynia ma przystawke ktora przekazuje naped na tyl, ta przystawka ma miec te same przelozenia cotylny dyfer zeby kola krecily sie jednakowo z przodu i tylu, inaczej visco sypnie sie za chwile lub ukreci cos w dyfrze skrzyni ew wał. NIe mam pojecia czy przystawka z skrzyni z silnika 4cyl bedzie pasowac do skrzyni z vr6...............
Przystawke widac ladnie na zdjeciu
http://olx.pl/oferta/sprzedam-skrzynie- ... 8047b165a0
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Pozor » 2 wrz 2014, o 22:05

no przystawka przystawką ale co powiesz na to że przednia oś będzie miała przełożenia wtedy z silnika 4 cyl. a tylny most z 6 cyl. gotowa recepta na rozwalenie wisko , niech od razu wtedy na przód da 15 a na tył 14 i będzie ten sam efekt ,przystawka kątowa jest tylko po to by przełożyć napęd na tył i nic nie ma wg. mnie wspólnego z przełożeniem . :-) mimo to skrzynia jest całkowicie inna to i przystawka też na 100 %
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Następna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości