Moderator: Moderator




 cała reszta jest zupełnie inna a w przypadku silników 4 cyl. gdzie są też tdi to różnica jest tylko w trybach skrzyni całą reszta jest identico
 cała reszta jest zupełnie inna a w przypadku silników 4 cyl. gdzie są też tdi to różnica jest tylko w trybach skrzyni całą reszta jest identico  



 (przerabiałem to ) na odwrót też się nie da pewnie , w skrzyni vr6 nie dość że dzwon jest duży to otwory skrzyni nie będą pasować , (sprawdzałem pomierzone oby 2 bloki i akurat w rozstawie śrub na skrzynię są różnice i koło zamachowe jest większe ) nawet jakbyś cudem to jakoś zrobił to 1.8 na przełożeniu 6 cyl. będzie mulaste i prędkość będzie oszukiwać a vr6 na przełożeniach 4 cyl . w teorii rozwali dyfer lub wisco
 (przerabiałem to ) na odwrót też się nie da pewnie , w skrzyni vr6 nie dość że dzwon jest duży to otwory skrzyni nie będą pasować , (sprawdzałem pomierzone oby 2 bloki i akurat w rozstawie śrub na skrzynię są różnice i koło zamachowe jest większe ) nawet jakbyś cudem to jakoś zrobił to 1.8 na przełożeniu 6 cyl. będzie mulaste i prędkość będzie oszukiwać a vr6 na przełożeniach 4 cyl . w teorii rozwali dyfer lub wisco

 mimo to skrzynia jest całkowicie inna to i przystawka też na 100 %
 mimo to skrzynia jest całkowicie inna to i przystawka też na 100 %
Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości