Jakim cudem przednia os bedzie miala przelozenia z 4cyl a tyl z 6cyl jak wedlug tego co pisalem trzeba zalozyc dyfer i przystawke z 4 cyl
?? Przystawka i dyfer maja po to przelozenia jednakowe zeby kola krecily sie z taka sama szybkoscia. Byly 2 rodzaje przełożen 16/21 i 20/21 nie pamietam juz ktore do czego, i takie samo przelozenie mial miec dyfer i przystawka.
Pozor kup wreszcie jakies syncro to sie doczytasz co i jak a nie bedziesz teoretyzowal


ale nic nie mogę znaleźć ciekawego . a moje teorie są z vwgolf.pl i nie zawsze muszą się zgadzać , choć na chłopski rozum jak ktoś troszkę poczytał o syncro to pierwszą regułą tego układu jest nie mieszanie w napędzie bo jest tj. kruchy , tzn. wystarczy założyć inne koła i wisko idzie do piachu , tego nie potwierdzę ale jak ktoś by wariował z ręcznym to też może uszkodzić wisko , akurat to jest pięta ahillesowa tego układu , co do spasowania dyfra to wytłumacz o co chodzi bo trochę się pogubiłem. Kolega z tematu zapytał jakie są różnice , i pewnie chodzi tu o swapa na vr6 z gratami od 1.8 , a od razu mówię że to raczej niemożliwe , z racji tego że skrzynia jest za mała , a dyfer w skrzyni też się raczej różni wymiarami żeby był na przekładkę 

no co do przystawki to by było możliwe , ale mało realne