Zamki, wkładki zamków i inne

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 4 lut 2013, o 20:08

piter1512 napisał(a):pablomed napisał/a:
http://www.golf3.pl/52885.htm
Urwał się haczyk na wiosełku albo na wkładce, parę elementów czyli taka podkładka oraz sprężynka mogły wpaść do drzwi przy tym.
Jest wogóle sens się z tym bawić?Znalazłem na allegro nowy zamiennik tego typuhttp://allegro.pl/vw-...73078562.html.A jak zdemontować starą klamke i założyć nową żeby wszystko w pełni działało???


Jest sens... Kupno wiosełka to tańsza opcja to raz..
Dwa to to że zamek w tym zamienniku z allegro każdym kluczem do mk3 otworzysz...
Trzy tu masz poradę wyciągnięcia klamki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206015
Cztery jak już zamówisz ten zamiennik to radzę przełożyć bębenek zamka z ori klamki... ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

urwałem klamke

Postprzez relaniu » 6 lut 2013, o 00:07

Urwałem klamke od strony kierowcy, a dokładniej tą część Obrazek

Jak moge to naprawić?? Czy musze zdejmowac panel drzwi od srodka ?
Moj golf jest z 1995 r
relaniu
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 03:48
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez Paweu » 6 lut 2013, o 00:14

Nie nie musisz ściągać boczka....

Wystarczy że zakupisz na allegro nową klamkę i, przełożysz do niej zamek ze starej klamki i założysz
tutaj link do porady

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206015
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez piter1512 » 6 lut 2013, o 16:58

Paweu_mk3 napisał(a):
piter1512 napisał(a):pablomed napisał/a:
http://www.golf3.pl/52885.htm
Urwał się haczyk na wiosełku albo na wkładce, parę elementów czyli taka podkładka oraz sprężynka mogły wpaść do drzwi przy tym.
Jest wogóle sens się z tym bawić?Znalazłem na allegro nowy zamiennik tego typuhttp://allegro.pl/vw-...73078562.html.A jak zdemontować starą klamke i założyć nową żeby wszystko w pełni działało???


Jest sens... Kupno wiosełka to tańsza opcja to raz..
Dwa to to że zamek w tym zamienniku z allegro każdym kluczem do mk3 otworzysz...
Trzy tu masz poradę wyciągnięcia klamki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206015
Cztery jak już zamówisz ten zamiennik to radzę przełożyć bębenek zamka z ori klamki... ;-)
Próbowałem wyciągnąć klamke w sposób podany w linku powyżej,ale niestety-nie udało mi się to.Czy mógłby ktoś krok po kroku napisać jak to zrobić???Ewentualnie dodać jakieś fotki???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Paweu » 6 lut 2013, o 17:03

piter1512 napisał(a):Próbowałem wyciągnąć klamke w sposób podany w linku powyżej,ale niestety-nie udało mi się to.Czy mógłby ktoś krok po kroku napisać jak to zrobić???Ewentualnie dodać jakieś fotki???


Odkręcasz śrubę z boku drzwi ... wiesz którą...mam nadzieje...
Potem łapiesz za klamkę i przesuwasz ją w lewo w stronę błotnika... nasstępnie ciągniesz do siebie powinna ci wyjść ta część z zamkiem... następnie delikatnie w prawo przesuwasz i już powinieneś mieć ją na wierzchu...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez piter1512 » 6 lut 2013, o 17:31

Paweu_mk3 napisał(a):
piter1512 napisał(a):Próbowałem wyciągnąć klamke w sposób podany w linku powyżej,ale niestety-nie udało mi się to.Czy mógłby ktoś krok po kroku napisać jak to zrobić???Ewentualnie dodać jakieś fotki???


Odkręcasz śrubę z boku drzwi ... wiesz którą...mam nadzieje...
Potem łapiesz za klamkę i przesuwasz ją w lewo w stronę błotnika... nasstępnie ciągniesz do siebie powinna ci wyjść ta część z zamkiem... następnie delikatnie w prawo przesuwasz i już powinieneś mieć ją na wierzchu...
Spoko,dałem rady :-) ale co dalej???Trzeba rozbierać chyba wnętrze dzrzwi bo z zewnątrz raczej nic nie wskóram
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Paweu » 6 lut 2013, o 17:50

piter1512 napisał(a):Spoko,dałem rady ale co dalej???Trzeba rozbierać chyba wnętrze dzrzwi bo z zewnątrz raczej nic nie wskóram


Niby czemu?

podobno chcesz wymienić tylko klamkę
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez piter1512 » 6 lut 2013, o 17:59

Paweu_mk3 napisał(a):
piter1512 napisał(a):Spoko,dałem rady ale co dalej???Trzeba rozbierać chyba wnętrze dzrzwi bo z zewnątrz raczej nic nie wskóram


Niby czemu?

podobno chcesz wymienić tylko klamkę
Nie,nie-wkładka zamka wychodzi mi razem z kluczem i nie mogę zamykać jej kluczem-chcę wymienić wkładke ale nie wiem,czy da rady samą wkładke czy całą klamkę :niepewny:Mam podobnie jak w linkuhttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.p ... 3&t=496545
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Paweu » 6 lut 2013, o 18:04

piter1512 napisał(a):Nie,nie-wkładka zamka wychodzi mi razem z kluczem i nie mogę zamykać jej kluczem-chcę wymienić wkładke ale nie wiem,czy da rady samą wkładke czy całą klamkę


Aaa sory man... tematy mi się popitoliły...

Wkładkę czyli tegn bębenek do którego wsadzasz kluczyk zostaw swój... tam ci się pewnie to wiosełko ułamało ..i lata... na allegro są chyba same te wiosełka...

Jeśli kupisz zamiennik wkładki to niestety ale one mają to do siebie że otworzysz je każdym kluczykiem vw

Edit:

Kupisz np taki zestaw wyciągasz z niego sprężynkę i to wiosełko , przekładasz do swojej wkładki i bangla :roll:
Obrazek
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez piter1512 » 6 lut 2013, o 19:54

U mnie wygląda to tak,że mam samą wkładke bez sprężyny jak wyciągne bębenek,reszta jest chyba w środku(płetwa+sprężyna)
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Ryjek » 6 lut 2013, o 21:07

dokładnie to wyglada tak ze jak urwie ci się wiosełko to wyjmiesz całośc w sensie wlozysz kluczyk i wyjdzie ci calosc i srubokretem nawet auto otworzysz, wiosełko jesli mowisz ze masz to pewnie urwalo sie mocowanie wiosełka wtedy sprezyna wylatuje a wioselko zostaje w dziurze, ale nie ma polaczenia pomiedzy wioselkiem a wkładka. najprosciej jest kupic z 3 wioselka na allegro za 5 zl.szt i dac je nowe. Troszke roboty bo bez zdjęcia boczku sie nie obejdzie raczej ,przynajmniej ja zdejmowalem boczek bo wygodniej mi bylo.

ps. wszytkie wioselka a urwalem ich z 3 niestety trzeba bylo podszlifowywac bo nie wchodzily
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez Shooter » 17 lut 2013, o 00:14

Witam wszystkich, jestem tu nowy i prawdopodobnie mam problemy ze skutecznym szukaniem. W moim Golfie 3 variant zaciął się zamek klapy bagażnika. Dość szybko się do niego dobrałem i odblokowałem stosując WD 40. Zamek wygląda jak w linku http://screenshooter.net/1815384/xcwqkgk . Nie posiadam fachowej literatury poza "sam naprawiam..." i nie wiem do czego są kabelki włączane w widoczne po lewej stronie gniazdo. Na allegro sprzedający nazwał aukcję: "GOLF III KOMBI ZAMEK CENTRALNY KLAPY POKRYWY" czy to są kable sterujące zamkiem? jeśli tak to jak to działa? Może ktoś by podesłał jakieś linki do budowy tego zamka i do obszerniejszej literatury.
Shooter
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 lut 2013, o 08:28
Lokalizacja: Włocławek

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości