Moderator: Moderator
K@mil napisał(a):W mk3 mozna odkrecić samą szybe ktora trzyma sie na srubach z boku jak spojrzysz w rogi szyberachu to zobaczysz śruby... i wtedy wyciągasz szybe i mozesz zmienić sobie uszczelkę
a co ma ustawienie do przeciekania.Pozor napisał(a):tylko że pierw zaznacz pozycję tych śrub bo wtedy i tak będzie ci cieknąć z tego powodu że szyber bedzie krzywo leżał

Frodo napisał(a):cieknie mi woda do środka...
K@mil napisał(a):mozna odkrecić samą szybe ktora trzyma sie na srubach z boku jak spojrzysz w rogi szyberachu to zobaczysz śruby...
Pozor napisał(a):pierw zaznacz pozycję tych śrub bo wtedy i tak będzie ci cieknąć
owszem, nie jest w 100% szczelny, ale po deszczu czy po myciu ciśnieniowym niewiele wody się tam dostaje. Ba, czasami w ogóle nawet kropli nie ma. Plastikowa rynienka nie odprowadza żadnej wody, to jest maskownica całego mechanizmu. Blacha jest wyprofilowana w niewielkie korytko i to w niej zostaje woda jeśli już się przedostanieOpik napisał(a):Gofer, przy okazji naprawiania szybra jeździłem bez niej.

Opik napisał(a):u mnie jak jest szyber zamknięty to między uszczelkę a budę kartki papieru nie włożysz

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości