[mk3] spryskiwacz tył

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

[mk3] spryskiwacz tył

Postprzez tdu1705 » 9 lip 2013, o 13:00

Cześć mam problem, złamał mi się jakiś czas temu końcówka spryskiwacza z tyłu, dzisiaj chciałem wymienić go ale nie wiem jak. Nie mam jak wyciągnąć tej reszty plastiku spryskiwacza, ani nie wiem jak rozkręcić obudowę.

Chciałem skorzystać z tej porady: http://www.golf3.pl/topics28/naprawa-ty ... t25340.htm

Obrazek

Obrazek
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

[mk3] spryskiwacz tył

 

Postprzez prezesik » 9 lip 2013, o 13:07

Musisz rozwiercić nity i po naprawie z powrotem zanitować.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez tdu1705 » 9 lip 2013, o 13:09

a można zastosować coś innego niż nity?
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 9 lip 2013, o 13:11

Możesz zapodać jakieś śrubki lub wkręty. obudowa jest aluminiowa i po nagwintowaniu będzie można wkręcić jakieś śrubki.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez tdu1705 » 9 lip 2013, o 13:12

Wielkie dzięki za pomoc

[ Dodano: 2013-07-12, 14:46 ]
Mam jeszcze jeden problem, nie zawsze wycieraczka mi chodzi, słyszę jak działa przekaźnik z czasówki ale ramię się nie rusza, sprysk podaje płyn. Co może być przyczyną?
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 17 lip 2013, o 18:40

tdu1705, że wycierazka nie chodzi to ścieżki(ślizgi ) przy silniczku albo uszkodzony przekaźnik lub tez okablowanie w przelotce do klapy. Co do zmiany dyszy nic nie trzeba rozkręcać , nowa dysza jest dwuczęściowa jedną częśc wkłada się z jednej, drugą z drugiej strony i łączą się na zatrzask. Natomiast starej zwykle łatwo pzez ciągniecie wyszarpać się nie da , ułamie się, więc trzeba użyć wiertła dobranego do średnicy tulei na dyszę i delikatnie operować wiertarką tak żeby plastyk dyszy wywiercić a nie naruszyć tulei. Jednak skoro masz jeszcze kłopot z tym silniczkiem, to może po prostu wycieczka na szrot szybciej załatwi sprawę o ile silnik a nie okablowanie czy przekaźnik sa winne.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez tdu1705 » 25 lip 2013, o 18:37

przekaznik jest dobry okablowanie zapewne takze, może jednak już koniec żywota silniczka. Jak wroce do Bytomia to coś poszukam
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 25 lip 2013, o 19:33

tdu1705 napisał(a):Mam jeszcze jeden problem, nie zawsze wycieraczka mi chodzi
szukaj drugiego sprawnego silniczka - jak pisałem - wytarte styki w środku silniczka, które chodzą po dużym kole zębatym.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron