Pozdrawiam, i dziękuje za każdą odpowiedź

Moderator: Moderator



Wiki napisał(a):A wracając do progów blacharz-lakiernik powiedział że na nie da baranka i że zacznie to wychodzić po 2-3 latach, jest możliwość jakoś to zabezpieczyć by nie kruszył/łuszczył się ?
GolfiarzJR napisał(a):Wiki, Tak czy siak jak wymienisz na nowe i zrobisz idealnie to wyjdzie bo auto jest jezdzone , moje auto ma 19 lat w tym roku ,i nie było nic robione z progami od nowości i wkońcu trzeba coś z tym zacząć działać , w posiadaczy mk3 każdy przez to przechodzi . jak wstawisz nowe to i tak będziesz musiał robić to co jakiś czas
nie jestem ani mechanikiem, ani blacharzem ani lakiernikiem, nikim kto jest związany z samochodami, a jeśli na czymś się nie znam to wole tego nie psuć bardziej biorąc pod uwagę że jestem młodym kierowcą, i fundusze też nie są ogromne, zarobić można ale wszystko w swoim czasie będzie zrobione
Powiem tak, jedyne co w samochodzie umiem zrobić to powymieniać zderzaki ,zając się tapicerką , i wszystko co powinien umieć człowiek który jeździ autem, wszystko raczej oddaje w ręce specjalistów albo pseudo, po posiadaniu auta sporo się dowiedziałem wiadomo, ale to moim zdaniem za mało by bawić się w blacharza czy lakiernika, wiem jak to brzmi xD ale to co wiem ze dam sobie radę robię sam, reszty się nie tykam, więc jeśli można wiedzieć co powinien blacharz-lakiernik zrobić to miło jak mnie uświadomicie, wiem ze progi będą spawane i że baranek będzie (bo to pamiętam że mówił) wiadomo mówił o podkładach antykorozyjnych itp. ale jeśli możecie to powiedzcie co powinno się znaleźć na dobrze zrobionych progach i podwozi (chodzi mi o materiały,lakiery, podkłady itd.) z góry dziękuje wszystkim bo wasze rady naprawdę wiele mi dają (można powiedzieć że się uczę z nich). I sorki że się tak rozpisałem 
Wiki napisał(a):[więc jeśli można wiedzieć co powinien blacharz-lakiernik zrobić to miło jak mnie uświadomicie, wiem ze progi będą spawane i że baranek będzie (bo to pamiętam że mówił) wiadomo mówił o podkładach antykorozyjnych itp. ale jeśli możecie to powiedzcie co powinno się znaleźć na dobrze zrobionych progach i podwozi (chodzi mi o materiały,lakiery, podkłady itd.) z góry dziękuje wszystkim bo wasze rady naprawdę wiele mi dają (można powiedzieć że się uczę z nich). I sorki że się tak rozpisałem

kosmaty69 napisał(a):Ja właśnie w swoim GTI robiłem full blacharke, odebrałem auto, i teraz im więcej zaglądam tym bardziej jestem zawiedziony. Nie wiem czy to robił ślepy lemur czy jakiś elvis, no nie wiem.. Wybuliłem hajs i jadę z reklamacją bo to jest do niczego nie podobne. Najlepiej robić samemu. Mnie pajac zapaplał rdzę barankiem, przyspawał pare łat, progow nie ruszył tylko doprofilował blache i gitra. A na progach ruda tańczy... Co z tymi ludźmi to ja nie wiem![]()
![]()
.
Golf Maniak napisał(a):Więc jeśli chodzi o użyte materiały wymieniłeś je powinny byc użyty podkład (ja zawsze daję epoksydowy i akrylowy) miejsce spawów powinno być zaszpachlowane (a więc użyta powinna być szpachla) a na zewnatrz położony lakier/baranek(środek konserwujący).Każdy "fachowiec" używa swoich sprawdzonych środków jeśli chodzi o producenta.Cóż tutaj więcej dodawać?
(takie pseudo cynkowanie) jak z tym wygląda sprawa ?Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości