Naprawa błotnika kilka pytań

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez ArturVR6 » 8 lis 2012, o 23:53

witboy, jakbyś poczytal temat to byś zauważył że będę miał te materiały po kosztach normalna cena spraya pod mój kolor 35zł ją mam za 10 szpachla ok 20 mam za 10 dlatego zrobię to tak tanio pisząc 50zł to taki przykład nie miałe :-D m zamiaru wciskać gdzieś pianki to ma być tylko czasowe na kilka miesięcy jak wytrzyma w PL 50 % golfow a szczegolnie pasatow są spawawane z 2 i jakos nikt się nie czepia


już wszystko wiem temat do kosza.
Avatar użytkownika
ArturVR6
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 3 maja 2012, o 17:57
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk

 

Postprzez czarus21 » 9 lis 2012, o 01:05

ja tak zrobiłem i trzymało rok i sprzedałem tamtego golfa i podejrzewam ze jeszcze trzyma tylko trzeba dobrze to zrobić ale do obecnego golfa kupiłem dwa nowe błotniki
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez Opik » 9 lis 2012, o 02:54

ArturVR6, moim zdaniem to szkoda się aż tak bawić, nawet jak masz te materiały za 5zł ;) Zalepić byle było, a później zrobić porządnie

mkkay, trochę smutny ten pomysł z doklepywaniem blachy i wspawaniem... Zapewne zjedzone jest też wyżej i trzeba będzie więcej obciąć, a nie tylko sam dół i ciekawe kto to "doklepie" żeby było akurat w kształt. I co później, pół kilo szpachli na stronę? Wspawać porządnie reparaturki, zakonserwować a nie stosować jakieś ulepy..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ArturVR6 » 9 lis 2012, o 09:52

ps blotnik jest zjedzony tylko tam na dole przy progu.

zestaw naprawczy już jest zabieram się do pracy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
ArturVR6
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 3 maja 2012, o 17:57
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk

Postprzez dawidek1991 » 12 lis 2012, o 22:27

Browar, szlugi no to do dzieła :) Ja tak z wujkiem toyote robiłem na handel :) daliśmy blachę od srodka na nity a na wierzch szpacha :) nikt by nie powiedział, że coś tam było robione :) hahah
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Opik » 12 lis 2012, o 22:54

dawidek1991, świetne podejście, naprawdę ;) życzę Ci żebyś Ty kiedyś kupił taki ulep ;)

ArturVR6, rób fotohistorię bo jestem ciekaw jak Ci ta rzeźba wyjdzie :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mkkay » 12 lis 2012, o 23:20

Opik napisał(a):
mkkay, trochę smutny ten pomysł z doklepywaniem blachy i wspawaniem... Zapewne zjedzone jest też wyżej i trzeba będzie więcej obciąć, a nie tylko sam dół i ciekawe kto to "doklepie" żeby było akurat w kształt. I co później, pół kilo szpachli na stronę? Wspawać porządnie reparaturki, zakonserwować a nie stosować jakieś ulepy..


a wiesz że najdroższe auta mają karoserie wykonane ręcznie?
pomysł nie smutny tylko pracochłonny, trzeba mieć chęci i ochotę, a chcieć a móc to różnica zasadnicza,
porządnie wykonany kawałek takiej blachy wcale nie wymaga wiele kitu tylko trzeba to zrobić dokładnie ,
do aut np. zabytkowych nie ma reperaturek i trzeba je wykonać samemu

co do żywic na karoserii i pianek w progach to jest to droga na skróty i nie pochwalam tego
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Opik » 12 lis 2012, o 23:30

mkkay, jasne że wiem, ale chyba jest różnica w ręcznym wykonaniu samochodu czy jego własnoręcznej naprawie, gdy warty jest 300 tysięcy albo i więcej, a co innego w klepaniu reparaturek które obie można kupić za 50zł. Prawda ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mkkay » 12 lis 2012, o 23:45

owszem zgadzam się, po prostu wyjaśniłem że da się to zrobić i nie trzeba betoniarki kitu nakładać na taką ręczną robotę jak to wyżej napisałeś.
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Opik » 12 lis 2012, o 23:55

Jasne że nie trzeba, widać to chociażby po ręcznie klepanych blachach na baki do chopperów, albo elementy nadwozi do hot rodów. Ale to robią ludzie z mega pojęciem, którzy w większości robią to dłużej niż wynosi średnia wieku na tym forum.
Chodziło mi o to, że w domowych warunkach będzie to co najmniej ciężkie, a efekt zapewne nie powali. Ale owszem, da się :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mkkay » 13 lis 2012, o 15:32

no widzisz ,ja się właśnie zajmuje tak hobbystycznie budową motocykli :mrgreen: temu piszę ze sie da
:ok:
i zajmuje sie tym dłużej niż średnia wieku na tym forum :mrgreen:
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez ArturVR6 » 13 lis 2012, o 15:45

Obrazek dodam ze to jeszcze nie gotowe
Avatar użytkownika
ArturVR6
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 3 maja 2012, o 17:57
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron