Jak dostać się do rurek odpływowych

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Jak dostać się do rurek odpływowych

Postprzez puma » 29 wrz 2014, o 19:02

Jak dostać się do kanałów odpływowych szyberdachu. Ściągałem tą listwę z podsufitki przy lewych drzwiach ,ale tam nic nie ma. Z lewej strony kanał szyberdachu jest zapchany i z tyłu ten sam problem ,bo mimo iż woda wylatuje z pod zderzaka to jakoś cieknie na wysokości pasów i przez bagażnik i uszczelkę wlatuje do środka. Może ktoś robił jakieś foty? Od dwóch dni suszyłem podłogi ,ale to nie jest rozwiązanie
Myślałem żeby zasylikonować szyberdach i tyle,bo lepsze to niż ciągła woda w podłodze a szyber i tak jest popsuty
Ostatnio edytowano 29 wrz 2014, o 19:22 przez puma, łącznie edytowano 1 raz
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Jak dostać się do rurek odpływowych

 

Postprzez Opik » 29 wrz 2014, o 19:21

Żeby zrobić to dobrze to ściągasz podsufitkę albo lecisz na farta i ją odchylasz tylko delikatnie żeby się nie złamała.
Wypinasz wszystkie słupki plastikowe tak czy tak, po rogach szyberdachu są odpływy i wpięte na nie wężyki. Przednie idą słupkami A i wychodzą na zewnątrz w połowie drzwi że tak to ujmę - takie gumowe cycki wystają pomiędzy zawiasami. I to jest najgorszy element bo te gumowe cycki to kolanka 90 stopni które lubią się zapchać i wypiąć. Do prawego dostęp jest mocno średni, musisz wyciągnąć plastik koło nóg i gmerać łapą aż trafisz. Z lewej strony jest jeszcze gorzej bo we wszystkim przeszkadza skrzynka bezpieczników - jak nie masz rąk jak 10 letnie dziecko to się omordujesz pół dnia.
Tylne idą do samego końca dachu (pod relingami powiedzmy) i schodzą słupkiem C aż do zderzaka. Powinieneś się do nich dostać po wyjęciu materiałowych boczków bagażnika, a jak nie to ściąganie zderzaka (mały problem)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 29 wrz 2014, o 19:25

No to chyba dam sobie spokój,bo nie mam na to aż tyle czasu :kwasny:

[ Dodano: 2014-09-29, 18:29 ]
Sylikon i do roboty :-/ Szkoda bo nie lubię takiej maniany odwalać
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 29 wrz 2014, o 20:21

ale jeżeli nie wypięły się te kolanka to wiele roboty nie masz - otwierasz szyber i pakujesz stalową linkę (w ostateczności może być też przewód) w kanaliki i kręcisz nim tak jak się przeczyszcza rury. Przy odrobinie farta to wystarczy. Zajmie 10 minut a nie będziesz robił paździerza silikonem
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 29 wrz 2014, o 20:59

Tylko że ja tak już robiłem.Drutem cienkim ogrodzeniowym...Nie pomogło
Z tyłu woda spod zderzaka leci ale i tak część tej wody dostaje się do środka.Z przodu prawa ,,Dziura''przepchana dużo syfu było. Ale lewa strona ani drgnie. Nawet widać w tej dziurze że woda się wylewa na zewnątrz ,bo jest odpływ zatkany
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 29 wrz 2014, o 21:27

mogło coś wpaść. Mi do lewego kolanka wpadł ten mały bolec który trzyma prowadnicę szybra, także dobre jaja :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 29 wrz 2014, o 22:31

puma napisał(a):Tylko że ja tak już robiłem.Drutem cienkim ogrodzeniowym...Nie pomogło
Tym to mogłeś tylko zaszkodzić :-| np. przedziurawić któryś z węży a wtedy to już masakra :P dlatego bierze się coś giętkiego (linka itp.) a nie twardy drut
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez puma » 30 wrz 2014, o 20:51

Racja,moja wina. Pozostaje tylko jakoś dostać się do tych kanalików odpływowych. W najgorszym wypadku jak zabraknie czasu to póki co zasylikonuje szyber :-|
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 1 paź 2014, o 21:02

Najlepiej zdrutować i zawalić wszystko silikonem :wstyd: bardzo fajnie do przepychania nadaje sie pancerz jakiejś linki jest twardy ale gietki
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez scyzormks » 2 paź 2014, o 19:26

kompresorem też można , ja podpiąłem sie pod 10 atmosfer i cały syf wyleciał tylko musi być szczelny przedmuch :)
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 633
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Następna strona

www.fleetcorp.pl/lodz/



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 10 gości