, muszę spawać transformatorówką, tzn mój tata, bo to on jest spawaczem, ale potrzebuję obiektywnej opinii, jaką elektrodę kupić ? Jedynka staczy ? No i blacha podejrzewam, też jedynkę ?Moderator: Moderator
, muszę spawać transformatorówką, tzn mój tata, bo to on jest spawaczem, ale potrzebuję obiektywnej opinii, jaką elektrodę kupić ? Jedynka staczy ? No i blacha podejrzewam, też jedynkę ?

Thorsten napisał(a):kosmaty69, powiem tak u mnie ojciec też się zajmuje spawaniem. Gdy powiedziałem że chce by zaspawał mi podłogę bo mam przegnity odpływ to powiedział że jak chce to zespawa transformatorą spawarką ale jak zrobi przetopy to żebym nie marudził. Taka spawarka nadaje się do np. spawania grubych materiałów a blacha 1mm - a taka moim zdaniem odpowiednia jest do auta to spawarka może go przetopić.
Dlatego kupiłem migomat![]()
Rozmawiałem z nim przed chwilą i powiedział że elektroda maksymalnie dwójka, spawarka najlepiej mała na 230V, niski amperaż i spawy punktowe. I że mogą powstać przetopienia choć nie muszą ale nie zdziwi się jak powstaną.
fakt będzie wtedy sztywno ale przynajmniej wiem że jakiś czas ruda mi nie zje golfa 

podejrzewam jednak że kolega kosmaty69, chce spawać podłogę (większość zewnętrznej blacharki da się wymienić na elemnt zdrowy).Niech kolega rzeczywiście określi jaką część nadwozia chce spawać wtedy będziemy mogli dokładnie podpowiedzieć 



. A te elektrody mają jakąś nazwę ?kosmaty69 napisał(a):Co Ty stary, dojścia nie ma od komory silnika nawet, jedynie od strony zewnętrznej spawać.. Jeszcze ten bitex trzeba wyj.. bo elegancko ruda zakamuflowana tam siedzi. A te elektrody mają jakąś nazwę ?
tylko oczywiście wyciągnij aku wcześniej. I spawy punktowe na początek i potem powoli całkowite i tyle, gruba antykorozja i spokój ducha 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości