Witam wszystkich,
dziś pan listonosz przyniósł mi list, a w nim:
Zaświadczenie o wszczęciu postępowania,
Że w dniu XX.XX.XXXX zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie cofnięcia Panu uprawnień do kierowania pojazdami w zakresie kat. B - w związku z otrzymaniem prawomocnego odpisu wyroku Sądu Rejonowego~ itp na mocy którego został orzeczony wobec pana zakas prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych na okres 1 (jednego) roku
Nie znam się na tym kompletnie.
Dostał ktoś z was coś takiego kiedyś?
Co to znaczy ?
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jak to co to znaczy ?
Że zabrali TObie prawko na 1 rok
i nie masz możliwości jego odnowienia w przeciągu 1 roku

Że zabrali TObie prawko na 1 rok
i nie masz możliwości jego odnowienia w przeciągu 1 roku

-

chomik - Fanatyk
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 3-drzwiowe
Zabrali mi prawo jazdy na okres jednego roku w lutym, po alkoholu.
Prawo jazdy zostało zabrane w lutym a postępowanie zostało wszczęte wq dniu 25.06.2012.
Mam 7 dni na wypowiedzenie się co do zebranych materiałów dowodowych lub dostarczyć jakieś nowe, po upływie terminu organ administracji wyda decyzje w Pańskiej sprawie.
Sąd dał mi zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych na okres 1 roku bez ponownego egzaminu.
Temu pytam ponieważ nie wiem o co chodzi z tym listem i się przestraszyłem co to może być.
Prawo jazdy zostało zabrane w lutym a postępowanie zostało wszczęte wq dniu 25.06.2012.
Mam 7 dni na wypowiedzenie się co do zebranych materiałów dowodowych lub dostarczyć jakieś nowe, po upływie terminu organ administracji wyda decyzje w Pańskiej sprawie.
Sąd dał mi zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych na okres 1 roku bez ponownego egzaminu.
Temu pytam ponieważ nie wiem o co chodzi z tym listem i się przestraszyłem co to może być.
-

Eldao - Berbeć