Tuning

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Tuning

Postprzez Skun » 9 paź 2014, o 14:11

Witam, od niedawna jestem posiadaczem golfa 3 1.8 LPG, jak myślicie co można zrobić dla niego nie wielkim kosztem, bo większe sumy do niego raczej nie opłaca się inwestować, a żeby się fajnie prezentował (tuning)
Myślę nad pomalowaniem felg w nim na czerwono albo zielono + tłumik i jakiś spoiler zamontować na tył, może kiedyś zderzaki a jakie jest wasze zdanie?
Obrazek Obrazek
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Tuning

 

Postprzez panzers » 9 paź 2014, o 14:54

Skun, Jeśli auto ma być fajne odpuść zmianę zderzaków , końcówkę tłumika i spojler.
Załóż czarne blendy+ kierunki , zmień lampy z przodu na h1 lub h4 smoked. Dokładka zderzaka z GTI i bedzie naprawdę fajny egzemparz.
Avatar użytkownika
panzers
Gaduła
 
Posty: 432
Dołączył(a): 11 cze 2014, o 19:00
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez Opik » 9 paź 2014, o 15:08

Nabierz rozpędu i uderz głową w ścianę :lol: bo z takimi pomysłami to nic fajnego nie zrobisz z niego :lol:

Przede wszystkim to widać że ten samochód to mega drut, dwa zdjęcia a ja już widzę kilkanaście mankamentów ;) Więc w pierwszej kolejności to go doprowadź do ładu i wtedy coś rób, bo w obecnym stanie to będzie sypanie brokatu na psią kupę zalegającą na chodniku


- maska - jakieś naklejki, obicia, łatki, odstaje w każdym możliwym miejscu, wtf?
- zderzak - pogięta listwa, wyje w dół
- grill - odstaje wszędzie, zero spasowania
- wgniotki na drzwiach
- wypalone przeciwmgielne
- rdza na klapie bagażnika

pominę chińskie lampy które dają mniej światła niż dioda w mojej komórce :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Skun » 9 paź 2014, o 15:27

Dlatego napisalem wyraznie ze tanim kosztem bo wieksze sumy nie warto w to inwestowac.
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez Opik » 9 paź 2014, o 15:30

Jak masz zamiar zwieśniaczyć to nic nie ruszaj i tyle ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Skun » 9 paź 2014, o 15:37

W tym miesiacu wymienie ten tlumik i szyby do przyciemnienia a na przyszly sie zobaczy moze kompresorek i malowanie
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez mkkay » 9 paź 2014, o 16:02

pierwsze zrób z nim porządek, ładną serie bez bubli a potem myśl o zmianach , daj jeszcze zdjęcia środka.
moja biała strzała- http://www.golf3.pl/topics2/biala-strza ... t50990.htm


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez MiroGti » 10 paź 2014, o 20:37

Ogarnij to auto to orginału a potem myśl o spojlerach ale tylko dedykowanych do pakietu Gt a nie wieś śpiewa i tańczy , pozatym zawieszenie jest ok w nim ? bo wydaje mi się że leki masz zły kont kół przednich :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Gaduła
 
Posty: 837
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 11 paź 2014, o 10:42

No kompresorek faktycznie nie wielki koszt chyba też sobie założę a najlepiej dwa
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 11 paź 2014, o 13:19

Radi napisał(a):No kompresorek faktycznie nie wielki koszt chyba też sobie założę a najlepiej dwa

Ale pewnie taki do kół :-P bo odprężenie silnika raczej takie tanie nie jest bo co drugi na forum mialby takie cacko pod maska ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Gaduła
 
Posty: 837
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości