Tuning

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 12 paź 2014, o 01:30

tiaa po co wydawać kasę na lakiernika który wie jak przygotować materiał pod malowanie i położyć dokładnie lakier . Nie ma to jak nabić w szprej i pomalować bez polerki ;-) A teraz bez żartów ,jeżeli masz doświadczenie lakiernicze to owszem pomaluj , ale jeżeli wydaje ci się że to jak malowanie ściany czy płotu to się ostro na tym przejedziesz , i nie będę powtarzał słów kolegów wyżej bo dobrze ci radzą , by wrócić do serii i wtedy OEM robić :cwaniak:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez Radi » 12 paź 2014, o 21:09

Szczerze to przód zaliczył chyba czołówkę, ja bym se dał spokój lepiej odlozyc kasę na następnego w ładnym stanie. Ciekaw jestem co jest z zawiecha ze kolo ma taki negatyw.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Skun » 12 paź 2014, o 21:48

zbieżność do regulacji i końcówki drążka do wymiany :D bo trochę śliskie drogi były hehe :D
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości