zasłanianie chłodnicy

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 29 lut 2012, o 20:09

A wracając do tematu...
Tak jak już wspomniałem w innym temacie.. Na walnięty termostat kawałek kartonika nie pomoże :-P

Przy -5'C po przejechaniu bitych 4.5 km zegar pokazywał 90'C a z nawiewów leciało ciepłe powietrze... Wiec nie wiem z czym macie problemy i po co wam te kartony.. :luka:
Ostatnio edytowano 29 lut 2012, o 21:25 przez Paweu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez witboy » 29 lut 2012, o 20:37

panowie zasadna jedna jest wyjmujemy kartonik

wsiadamy do auta robimy 3-4 km jest na desce 70 st zatrzymujemy sie idziemy spojrzec na weze od chlodnicy gory cieply lux znaczy ze pompa wody pracuje, cieply dolny ... wsiadamy do auta jedziemy po nowy termostat wszystko w temacie

mi trzymal 80 st i co patrze na zegary 70 st lod dolny waz przy 80 otwarcie przy 82 byl wiatrak wiec jaki mamy moral czasem zegary szwankuja ale wtedy robimy test 3 km i jedziemy albo po czujnik temp co kosztuje 18 zl albo jedziemy po termostat proste, nie zalaniamy chlodnicy w sprawnym ukladzie chlodzenia no chyba ze do motoryzacyjnego mamy 30 km i mamy mroz na dworzu 20 st, a potem ludzie sie dziwia ze golfy tyle pala jak maja nie sprawne termostaty
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Daante » 4 mar 2012, o 10:42

rafal9119 dawaj ze mną z tą zasłonieta chłodnica na A1 i zasuwamy po 150 km/h (jeżeli wgl Ci tyle pójdzie) i zobaczymy ile zrobisz km zanim Ci cały płyn wywali z układu i przegrzejesz silnik.
Avatar użytkownika
Daante
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 02:02
Lokalizacja: Gdynia, Rzeszów

Postprzez mariusz325 » 4 mar 2012, o 11:20

Hmmm .. ciekawe, jak rozmawiałem w różnymi ludzmi co mają vw to większość właśnie skarżyła że nie mają właściwej temp. w mrozy(-15 i więcej).Więc co ? wszyscy mają jebn..e termostaty tak?? :mrgreen:
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daante » 4 mar 2012, o 12:07

nie termostat, bo może czujnik temperatury im źle pokazywać.
Avatar użytkownika
Daante
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 02:02
Lokalizacja: Gdynia, Rzeszów

Postprzez rafal9119 » 4 mar 2012, o 21:46

co ma czujnik wspolnego. jak zimne powietrze leci. ja tu sie nie bede z wami klucił. mój golf i moge robic co chce. wtopiłem prawie stowe w termostaty i dalej zimno. podkreslam placiłem po 5 dych za jeden. bo zaraz któryś z was bedzie szukał dziury w całym i pisał ze kupiłem za 2 dychy.. A Daante, pewnie sam ma karton he he ale co kozak na forum
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Paweu » 4 mar 2012, o 22:09

Co do tych kartonów to widzę że co raz więcej ludzi zasłania chłodnicę na zimę.
Jak golfem już 3 lata ganiam tak zima w zimę nie ma problemów z łapaniem odpowiedniej temperatury... po 4-5 km jazdy na zegarach 90'C .

No ale co kto lubi.. Tylko jak już ładować ten karton to żeby to jakoś estetycznie wyglądało .. Nie wiem no czarno go maznąć co by go nie było widać albo coś . :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PabloSBT » 4 mar 2012, o 22:13

a odpowietrzałeś układ po wymianie termostatu?? Albo może ci się linka od zmiany ciepłe zimne odczepiła :d bo nie możliwe żebyś miał temperaturę 90 stopni i żeby zimne powietrze leciało z nawiewów. a co do tego co pokazuje licznik to na licznikach VDO przekłamuje wskazówka ;) u mnie pokazuje 80 stopni na liczniku a na VAGu już pokazuje wtedy 90 i tak trzyma podczas jazdy :) a termostat łatwo jest sprawdzić wystarczy wyjechać w trasę i rozpędzić się ponad 120 i spojrzeć na licznik jak jest termostat uszkodzony to temperatura spadanie a jak stoi w stałej pozycji 80 lub 90 zależne od licznika :d

ps a co do tego zasłaniania to widziałem ostatnio jak gościu w nowym renault lagunie na ekspresówce z zaklejonymi wszystkimi wlotami na masce wyprzedzał mnie kilka km dalej ja go wyprzedziłem jak stał na poboczu z otwartą maską i kopał w koło :D zagotowało mu się autko :P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez rafal9119 » 5 mar 2012, o 21:00

licznik u mnie jest sprawny. na vagu tyle samo co na liczniku.układ odpowietrzany!. linka od zmiany ciepłe,zimne jest ok. bo jak sie nagrzeje o ciebło leci wiec tylko chu... termostaty sie trafiły
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości