zamarzł płyn chłodniczy

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 28 sty 2010, o 16:40

U mnie w bagażniku przy -23 stopniach zamarzł różowy Borygo (do -35 stopni oczywiście) :-o Odziwo w silniku nic się nie stało :-|
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez Maciejas » 30 sty 2010, o 00:03

LPG to gaz plynny.wiec od razu do butli trafia w takiej postaci. I tu zwracam honor mój blad poj****** strasznie :P on w reduktorze sie ogrzewa i w postaci lotnej dostaje sie do silnika
Dzieki za zwrocenie uwagi Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 30 sty 2010, o 10:30 przez Maciejas, łącznie edytowano 1 raz
Maciejas
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4 paź 2009, o 12:46
Lokalizacja: Turek/Wrocław

Postprzez k-m-r1 » 2 lut 2010, o 01:57

jak sie silnik przewgrzewa to włąnczamy nadmuch na 3 bieg i grzanie na maxa najlepiej na szybe ewentualnie na nogi

a jak marznie to jak koledzy pisami rozmrażanie tego kisielka i wymiana na cos innego mi borygo marzło to kupiłem w tesco za 18 zł jakis płyn zielony i smigam i dolewam bo ciekni mi zbiorniczek

a i dajcie spokój z tym sprawdzaniem w zamrażarce to smieszne jest :hyhy:
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Portos » 7 lut 2010, o 22:40

[quote="prezesso"]U mnie w bagażniku przy -23 stopniach zamarzł różowy Borygo (do -35 stopni oczywiście)


I tu jest 'pies pogrzebany' . Bo pisać to może wiele ale rzeczywistość to już inna bajka. Po wymianie płynu sytuacja powinna wrócić do normy. Jeśli nie to dopiero wtedy należy wymienić i termostat, który na kiepskiej jakości płynie nie miał co przepuścić jeśli płyn zamarzł w dolnej części chłodnicy.Tym bardziej że jak wiadomo przy -25 dodać pęd wiatru i może być -35 st.C
Portos
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 lut 2010, o 13:25
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez Jacol » 9 lut 2010, o 09:13

Kupujcie normalny plyn typu G60, Preston albo Dynagel a nie borygo/petrygo ktory sie po kosztach leje do cinquecento. Wtedy wam nie bedzie zamarzac. Plyn do chlodnicy wymienia sie co 3-4 lata profilaktycznie a wy chcecie na tym oszczedzac ? No nie robcie jaj.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości