Petrygo nie nadaje się do VW a jedynie do traktorów...

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez v1rooz » 25 kwi 2010, o 00:52

Damka napisał(a):Ja mam płyn chłodniczy venol.
5L kupiłem za 20zł no i co... płyn jak płyn :hyhy:

http://www.micas.pl/aktualnosci/?f=9 - taki



zawsze zalac lepszy jest, i tak wymieniam na zime i na lato zawsze ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

 

Postprzez PabloSBT » 25 kwi 2010, o 12:06

ja jeżdże na petgygo i 0 problemów nawet zimą przy mrozach -25 :D
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez vwolf » 3 maja 2010, o 20:10

fakt petrygo tylko do traktorow. Jezeli ktos stosuje zeby sie nie zdziwil ze ma dziure w bloku. Mialem dwa przypadki jeden mowil mi mechanik nie uwierzylem ale gdy pare dni pozniej brat powiedzial ze mu blok wchrupalo, plyn zlecial i skoczyla temperatura. Remoncik gotowy. Ja stosuje z castrolla pan samochodzik plyn do chlodnic cena nawet spoko.
NISKO SZEROKO TWARDO czyli GERMAN STYLE
Avatar użytkownika
vwolf
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 3 maja 2010, o 20:53

vwolf napisał(a):dziure w bloku


no bez przesady
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vwolf » 4 maja 2010, o 10:07

jak by nie było jest żrący
NISKO SZEROKO TWARDO czyli GERMAN STYLE
Avatar użytkownika
vwolf
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 4 maja 2010, o 10:16

Petrygo nawet leją w ASO VW skąd wogóle taki temat??
opolanin
 

Postprzez Rafał wwl » 4 maja 2010, o 11:35

jeśli mogę coś dodać ja też kupowałem petrygo a mój koleżka sprzedawca powiedział że leje się inny płyn do vw (różowy ale nie pamietam nazwy <na pewno nie borygo :) > ) . Różnica jest na pewno taka, że chodzi o temperatury parowania..
Rafał wwl
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 mar 2010, o 15:43
Lokalizacja: z miłości rodziców

Postprzez opolanin » 4 maja 2010, o 11:40

Rafał wwl, skoro tak piszesz to pewnie coś w tym jest
opolanin
 

Postprzez mani51 » 4 maja 2010, o 13:39

Rafał wwl napisał(a):Różnica jest na pewno taka, że chodzi o temperatury parowania..


ja piernicze, co jeden to mądrzejszy próbuje być od drugiego...co to w ogóle za parametr nowy wymyśliłeś dla płynu chłodzącego?

wyluzujcie już chłopaki bo teraz każdy jeden płyn praktycznie taki sam jest i można prawie każdy lać bez większych obaw tylko w przypadku dolewania trzeba uważać ale też bez przesady. To wcześniej był podział że taki płyn do żeliwnych bloków taki do aluminiowych itp i co "lepsi" mechanicy próbują zabłysnąć wiedzą i stąd takie durnr tematy powstają...Ja jeżdże na BORYGO!!!! już trzeci rok i jakoś problemów nie mam. Problemy biorą się stąd że ktoś jeździł np jakiś czas na wodzie a później wlewa płyn i on wypłukuje kamień i robią się nieszczelności więc zaraz wina płynu. A poza tym nasze golfiki już wiekowe są więc i dziura w bloku nikogo nie powinna dziwić. Jeszcze raz apeluję - wystrzegajcie się pseudomechaników a będziecie żyć długo i szczęślie :)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez LeszekGT » 4 maja 2010, o 14:05

Ja śmigam teraz na HEPU G12, cena za 1,5 l koncentratu 40-50 zł. Kupujemy dwie butelki. Płyn ma barwę różową.

Obrazek

Czy jest najlepszy? Nie wiem, ale myślę, że lepszy niż borygo. Ale tak jak pisze mani51 większego znaczenia w tak starym silniku raczej nie ma.
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez pablomed » 9 maja 2010, o 10:29

Rafał wwl napisał(a):że chodzi o temperatury parowania..
wrzenia nie parowania, to niewiele obchodzi w aucie z niewysilonym silnikiem normalnie eksploatowanym.
A co do właściwości żrących to jednak dorzucę trzy grosze, bo jak się 20 lat jeździ i samemu naprawia stare samochody to można sobie pewną własną opinie wyrobić. No więc jeśli po 2 latach jeżdżenia na Petrygo jednoczasowo zaczynają cieknąć oba króćce w głowicy oraz pompa, jak zmieniając pompę i króciec widzi się wżery na aluminiowych elementach - tam gdzie były nieszczelności, na dodatek pytając kilku znajmych mechaników słyszy się same negatywne opinie, to po prostu przestaje się takiego płynu używać, może przypadek, może nie, któż to wie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radi » 9 maja 2010, o 14:32

to co w takim razie lać???
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości