kamilwood napisał(a):Panowie aż wstyd się przyznaćprzyczyną nie był termostat, nie był też czujnik, lecz własna głupota.Zdemontowałem całą pompe wody żeby zobaczyć czy przypadkiem coś w niej nie padło i sprawdzić termostat ( jednak jest Wahler) rozebrałe wszystko było w normie, ale nie pasowało mi w którą strone kręcą się łopatki od pompy, co się okazało pasek od alternatora był źle założony i kręcił pompe w przeciwnym kierunku,założylem tak jak należy po 7-8 km temp. wskazuje delikatnie przed 90 nie idzie w góre czasami delikatnie spadnie jak troche przydepne ale to przez otworzenie dużego obiegu i za chwile znowu wraca do stojego stanu. Wszystkim którzy zainteresowali się moim problemem bardzo dziękuje
ciesz sie ze silnik sie nie zagotowal

przyczyną nie był termostat, nie był też czujnik, lecz własna głupota.Zdemontowałem całą pompe wody żeby zobaczyć czy przypadkiem coś w niej nie padło i sprawdzić termostat ( jednak jest Wahler) rozebrałe wszystko było w normie, ale nie pasowało mi w którą strone kręcą się łopatki od pompy, co się okazało pasek od alternatora był źle założony i kręcił pompe w przeciwnym kierunku,założylem tak jak należy po 7-8 km temp. wskazuje delikatnie przed 90 nie idzie w góre czasami delikatnie spadnie jak troche przydepne ale to przez otworzenie dużego obiegu i za chwile znowu wraca do stojego stanu. Wszystkim którzy zainteresowali się moim problemem bardzo dziękuje 