problem z odpalaniem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez PashkaGT » 27 maja 2010, o 23:12

ok dzieki wszystkim za pomoc problem rozwiazany. najpierw wymienilem ten termostat w plastikowym krućcu i dalej bylo to samo wiec sprawdzilem kable okazalo sie ze te nowe mialy przebicia gdzie tylko sie dalo(sprawdzilem w nocy) i zalozylem stare ale znowu cos nim trzeslo wiec zalozylem stary termostat i golfik chodzi jak zloto. co sie okazalo termostat byl od innego modelu bo koles myslal ze jest taki sam a kable no coz chcialem firmowe ale zachwalil mi jakies polskie ktore byly dobre do pierwszego deszczu. jaki moral jak czesci to tylko firmowe.
PashkaGT
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 00:01
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez bart_GT » 28 maja 2010, o 09:57

PashkaGT, a tak myslalem ze to przewody a Ty sie upierales ze nowe :-P

ale dobrze ze golfik chodzi ;-)

co do czesci to na nich akurat nie powinno sie oszczedzac :-)

Pozdrawiam ;-)
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez golfer77 » 9 cze 2010, o 09:37

Witam

podłącze się, mam niestety głupie pytanie, bardzo proszę o odpowiedź

czy ktoś mi może pokazać na obrazku gdzie są dokładnie świece?
golfer77
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 9 cze 2010, o 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Zico63 » 9 cze 2010, o 14:05

Należy śledzić kable zaznaczone strzałkami czerwonymi, świece są tam, gdzie wskazują strz. zielone, od strony szyby.
To akurat silnik AEX, a np. w Polo APQ jest jeszcze osłona, którą należy zdjąć dla uzyskania dostępu.
Obrazek
AEX
Obrazek
APQ (w Polo)
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez golfer77 » 11 cze 2010, o 16:45

Zico63 Jesteś super gość! dzięki
Mam ABD ta pierwsza fota to prawie mój silnik!
golfer77
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 9 cze 2010, o 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez darq » 14 cze 2010, o 12:09

VWitam wszystkich :)

Także podłączę się do tematu, bo nie ma sensu zakładać nowego :) Mianowicie miałem, a raczej mam ten sam problem do kolega, zmienione kable na nowe, zmienione świece, przeczyszczona kopułka i palec, i nawet iskra się pojawiła, termostat jeszcze nie sprawdzany I NIE PALI PODCZAS WILGOTNYCH DNI, w każdym razie byłem u różnych drucików i niestety przez ostatni tydzień było pięknie i słonecznie, więc usterka się nie powtarzała, ale w sobotę była wielka ulewa i znów robią się przebicia, jak już zapali to spadają obroty i się dławi, tak jakby nie palił na wszystkie gary, jak się zagrzeje to jest ok. Przy okazji udało mi się chyba zarżnąć rozrusznik od ciągłego kręcenia :) . Pewnie muszę jechać jeszcze raz do drucików i może w końcu znajdą usterkę, ale co jeśli nie?? Jak mogę jeszcze sprawdzić co się może dziać, poza motywem z butelką wody? Niestety nie jestem macherem w tej sprawie dlatego pytam o pomoc i poradę.

Wielkie dzięki :)
... bo wszystkie GOLF`y to fajne wozy :)
Avatar użytkownika
darq
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 mar 2008, o 19:07
Lokalizacja: KOS: oświęcim/MŁPL

Postprzez bart_GT » 14 cze 2010, o 23:50

Przewody,kopulka, palec, swiece tak na poczatek :hyhy:
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez darq » 18 lip 2010, o 11:48

VWitam ponownie w tym temacie :)

I znów się stało, polało w nocy i rano miałem problem z odpaleniem, zaizolowałem już wszystkie możliwe kabelki, jutro kupię jakieś lepsze kable WN, świece są nowe, kopułka przeczyszczona, palec też, do tego zasilikonowane, żeby wilgoć się nie dostawała, ale niestety dalej nie pali jak jest wilgotno. Jeśłi zmienię kable i będzie dalej sie tak działo, to co mogę jeszcze sprawdzić?? Ostatnio chciałem posprawdzać wszystko, ale jak na złość były upały, jedna noc deszczu i powtórka z rozrywki :( Oczywiście elektrycy twierdzą że nie ma zwarcia i jest wszsytko w porządku, co to może jeszcze być?? Jakie kupić najlepiej kable do Golfa III 1,6 75KM??
Pozdrawiam :)
... bo wszystkie GOLF`y to fajne wozy :)
Avatar użytkownika
darq
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 mar 2008, o 19:07
Lokalizacja: KOS: oświęcim/MŁPL

Postprzez pawelek03576 » 18 lip 2010, o 15:31

darq, obejrzyj dokładnie cewkę, u mojego brata też było coś takiego i sie okazało że w cewce wypaliła sie mała dziurka i tamtędy drogę znalazła sobie iskra najlepiej jak się zrobi ciemno to maska w górę i niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty patrz czy gdzieś nie ucieka iskra. Życzę powodzenia :ok:
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez fojermon » 19 lip 2010, o 11:53

Zainwestuj w Kabelki BERU... Nie sa tanie ale naprawde warte swojej ceny...
Endrju...
Avatar użytkownika
fojermon
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 13:09
Lokalizacja: Rybnik okolice...

Postprzez adams » 25 lip 2010, o 15:17

Panie :szok: i Panowie :) pozwolę sobie podpiąć się do tematu, w moim Goferku to wygląda tak że mam problem z oppaleniem (normalnie pali mi na dotyk ) i z wejściem na obroty wtedy tylko gdy mu depne gaz do deski podczas jazdy, wejdzie na wysokie obroty tupy 6 tysięcy i po takiej ostrzejszej przejazdzce problem z odpaleniem murowany. Wedy trzeba go odpalac na pelnym gazie i z 15 sekund rozrusznikiem krecic. Kiedy juz zaskoczy przegazówa i juz wszystko wraca do normy. Zaczelo sie to dziac od momentu gdy na niemieckiej autostradzie chcialem sprawdzic ile poleci .. noi sprawdzilem ... do 170 sie rozbujal i potem, cos go walnelo ze zaczal swirowac. Dodam ze silniczek 75 kucykow ABU w gazie , kopulka i palec wyczyszczone, przewody BERU, swiece NGK. Wymyslilem ze to moze byc wina komputera ... CoWy na to ? Dodam tylko ze czasami zanim sie rozgrezje na zupelnie zimnym silniku jak mu puszczam sprzeglo a dam malutko gazu to raptownie obroty spadaja do 200 obr/min. Wtedy nawet jak sie silnik rozgrzeje jade sobie okolo 60tki pwciskam sprzeglo i obroty spadaja nagle do 400 obrotow i po ulamkach sekund wracaja na 1000. Dodam ze gdy silnik pracuje jak nalezy to obroty po wcisnieciu sprzegla np z 3000 obortow schodza delikatnie i plynnie. Jak ma problem obroty spadaja raptownie . Wtedy to wystarczy auto zgasic i odpalic i na 99 % jest cacy. O co tutaj chodzi ??!! nie mam pomyslu, a irytuje mnie to od 2 lat ;/
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 25 lip 2010, o 15:22

Możliwe, że właśnie sterownik za szybko wchodzi w tryb awaryjny (dojazdowy).
W ogóle, to jeśli rozważania zahaczają o "głębszą" elektronikę - pozostaje diagnoza VAG-iem, stale polecana ale w zasadzie tylko tak można to posprawdzać; choć i w tym wypadku nie ma 100% gwarancji, że coś wyskoczy.
No i pozostaje rada jeszcze jedna: nie zbliżać się do 6000 tys. obr./min. :kwasny:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron