Odpala jak nie na wszystkich garach

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Odpala jak nie na wszystkich garach

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 17:17

Mam pytanie odnosnie odpalania to czy w tym ABU mam dobrze podlaczone przewody?
Czy ktorys mam zamienic?

Ponumerowalem wtyczki tak jak ida do swiec liczac ze 1 idzie do swiecy 1 od rozrzadu.

Obrazek

Mam każdorazowe problemy z odpalaniem silnika i chwile po starcie bez dodania gazu gaśnie ( trzęsie budą jakby nie chodził na wszystkich garach )
Ostatnio edytowano 23 mar 2015, o 08:24 przez WSZ, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Odpala jak nie na wszystkich garach

 

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 18:11

Tak ma być 1,3,4,2 Obrazek
a tu masz temat o tym :arrow:
http://www.golf3.pl/topics9/podlaczenie ... t16411.htm
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 18:39

Czytałem setki tematów ale nie doczytałem się w żadnym temacie, który to 1.
Przekładałem teraz w różne inne strony, ale nie odpalał.
Więc chyba jest tak jak dałem na swoim zdjęciu.
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, o 18:43 przez WSZ, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 18:43

Poczytaj to http://www.golf3.pl/topic...abu-vt16411.htm
a u ciebie trzeba zamienić kabel na kopułce 2 z 3
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, o 18:54 przez MiroGti, łącznie edytowano 1 raz
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 18:54

Własnie przyjacielu zrobiłem po to fotkę, by ktoś mi jasno napisał i myślę, że nie jedna osoba z tego skorzysta.
Mówisz, żeby zamienić 2 z 3.
Oznaczałem kable wg długości i tak idą kolejno do świec.

Wg zdjęcia 1 najdłuższy , 2 długi, 3 średni, 4 najkrótszy.

W takim razie za 5 minut śmigam zamienić kabel nr 2 z kablem nr 3 w kopułce.
Przy silniku zostawiam bez zmian.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 18:55

WSZ napisał(a):Mówisz, żeby zamienić 2 z 3.

Tak powinno być ok ,chyba że kopułka żle założona o 90 stopni
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 19:00

Jak nie odpali z taką zmianą znaczy, że kopułka jest przekręcona o 90 stopni i tak jak jest teraz jest dobrze?

Czy wtedy inne kable są też w złej pozycji ?
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 19:05

WSZ napisał(a):Mówisz, żeby zamienić 2 z 3.

Tak powinno być ok ,chyba że kopułka żle założona o 90 stopni
WSZ napisał(a):że kopułka jest przekręcona o 90 stopn

Kopułka ma zamek i inaczej nie powinna pasować ,dla pewności można ustawić rozrząd na znakach i palec w aparacie ci pokarze 1 cylinder ,ale na razie zmień te kable 2na 3 i daj znać
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 19:07

Generalnie rzecz biorąc kopułka ma 2 zamki jeśli chodzi o te zaciski metalowe.

Ok, idę zmienić ich kolejność.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 19:15

Obrazek
o ten zamek mi chodził
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 19:47

No więc tak:

Przewód zamieniony 2 z 3 - nie odpala, coś strzelało w pewnych momentach przy próbach odpalania ale nie odpalił.

Po zdjęciu kopułki wygląda to tak:

( chyba dobrze ponumerowałem z pamięci... :-| )

Obrazek

W takiej pozycji po zgaszeniu mam palca

Obrazek

I teraz mam pytanie, bo pewnie większość z Was powie że to niedopuszczalne, ale wiadomo jak z przyczyn ekonomicznych jest u każdego z nas.

Tak wygląda kawałek tej żabki a w zasadzie kiedyś była tu żabka w tej fajce.
To jest przewód do świeci nr 1 - najdłuższy.
Nie wymieniam go, bo wydaje mi się że przez te resztki metalu jest jakieś przewodzenie między kopułką a fajką.

Obrazek

A to porównanie z przewodem np nr 2.

Obrazek

Po odpięciu tego "uszkodzonego" przewodu, w ogóle chodzi jak traktor.
Tak więc chyba ten przewód działa.
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, o 19:55 przez WSZ, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez Paweu » 22 mar 2015, o 19:53

coś chyba ten palec rozdzielacza trochę przysmażony jest.

Cewka nie ma przebicia? Masa na silnik nie jest nigdzie przerwana?

A co do fajki. To może być winowajcą.

Ciemno jest. Maska w górę i patrz czy nie masz dyskoteki.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości