Odpala jak nie na wszystkich garach

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 19:56

Dyskoteki nie ma.
Masa na silnik do cewki idzie starym przewodem, ale przerwany nie jest. ( o ile o tej masie mowa )

Jak sprawdzić czy cewka ma przebicie ? ( dyskoteka ) ?

Nalałbym w rozpylacz wody i lekko bym popsikał ze 3 razy ale jakoś się boję :zawstydzony:

Palec obecnie jest BERU przełożyłem go ze starego silnika, bo w tym był jakiś no name'owy, ale odpalanie wyglądało tak samo.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

 

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 19:58

Powinno być tak ,bo chyba źle był 1 cylinder Obrazek
widok kopułki od przodu ,na podstawie silnika AEA
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 20:01

Czyli zejść znowu coś przestawić?
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 20:03

Tak ;-)
Patrzac na kupulke od strony lewego kola:

2 - lewy gorny
4 - prawy gorny
3 - prawy dolny
1 - lewy dolny
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 20:08

I w tym jest problem :D
Bo czytałem setki tematów, zanim napisałem ten temat, dla każdego jest inny sposób odniesienia :P

Spójrz na 1 foto i powiedz co z czym zamienić.
Oczywiście, przyjmując, że kable na świecach zostają bez zmian.

Ale wydaje mi się, że palec zatrzymuje się w innym miejscu za każdym razem po zgaszeniu auta :P

Jak go wymieniałem był w innej pozycji :P
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, o 20:11 przez WSZ, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 20:11

Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 20:12

Idę 8-)

Będę za max 15 minut.

[ Dodano: 2015-03-22, 20:00 ]
Po przestawieniu kabli jak na w/w zdjęciu nie dało żadnego rezultatu.
Kręcił kręcił ale nie odpalił.
Działa tylko i wyłącznie konfiguracja jak w 1 poście.

Dlatego założyłem ten temat bo przewertowałem masę stron i wg żadnego nie pasowała mi obecna konfiguracja.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 21:13

To ustawienie jest dobre kolega z forum Jacol ma tak podpięte i chodzi ,a od świece masz dobrze podpięte czyli patrząc od rozrządu to 1,2,3,4 ? bo jeśli tak to tylko ustawienie rozrządu na znakach cię ratuje w tedy palec pokarze ci 1 cylinder i będzie wszystko wiadomo
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 21:19

Tak za drugim razem już leciałem wg przewodów ze świec a nie z oznaczeń które robiłem po południu na fajkach.
Chychła chychła i nic.

Zawsze się głowiłem jak sprawdzić ten rozrząd na znakach.
Tysiące razy rozbierałem obudowę od paska, ale żadnych znaków nie widziałem prócz na pasku i na kole na górze ( biała kreska ).

Kasy na nowe przewody BERU w tym momencie nie mam, a auto potrzebne.
Nie wiem czy jest sens kupować kable za 30 zł z allegro czy zostawić te BERU z tym ułamanym kawałkiem żabki.

Patrzyłem pod maską teraz jak było ciemno i nic nie przebija.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 21:29

A po czym te objawy nastały? po majstrowaniu z kablami a w wcześniej było dobrze?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 22 mar 2015, o 21:35

W listopadzie albo pod koniec października przekładałem silnik.
Podczas zimy - grudzień - styczeń, zaczął ciężko palić i poci się w jednym miejscu na silniku.

Ale raczej uszczelka ta nie wpływa na to że auto potrafi zgasnąć podczas jazdy i potem odpalam je 30 minut i nic. I zaczyna śmierdzieć jajem.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez MiroGti » 22 mar 2015, o 21:39

WSZ napisał(a): I zaczyna śmierdzieć jajem.

To objaw zapchanego katalizatora
WSZ napisał(a):grudzień - styczeń, zaczął ciężko palić

a to wygląda na czujnik temperatury na króćcu
a nie masz innych kabli na próbę lub podmień ten nie pewny na inny cylinder i czy inaczej bedzie chodził ,może te kable ci kuku robią
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 852
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości