Cały schemat podłączenia jest dla mnie jasny oprócz jednej rzeczy. Chodzi o przewód podpięty w przekaźniku do styku 86 gdzie w samochodzie go podłączyć? Według mnie to masa. Jeśli mógłby ktoś zerknąć na ten schemat będę wdzięczny

Moderator: Moderator
Cały schemat podłączenia jest dla mnie jasny oprócz jednej rzeczy. Chodzi o przewód podpięty w przekaźniku do styku 86 gdzie w samochodzie go podłączyć? Według mnie to masa. Jeśli mógłby ktoś zerknąć na ten schemat będę wdzięczny

adams napisał(a): Tak piny 85 i 86 to zasilanie cewki czyli w Twoim przypadku idzie na masę.
Zico63 napisał(a):Koledze Adams natomiast proponuję przeanalizowanie działania układu w proponowanych przez siebie połączeniach; i napisanie o wnioskach…
Ja zawsze montuje te układy na przekaźniku zwierno-rozwiernym stąd moja pomyłka
W moim przypadku załączenie przekaźnika = wyłączenie świateł dziennych. Nie lubię wykorzystywać masy z postojówki, bo jak żaróweczka padnie to i świtełka dzienne nie świecą.

- jak to wg przepisów powinno być.prezesik25 napisał(a):są, widziałem takie na allegro, ale ciężko dostępne. W kratkach siedział jakiś halogen do p.mgielnych.saszelqq napisał(a):A tak z ciekawości zapytam, to są takie kratki z okrągłymi światłami na dół zderzaka?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości