
Moderator: Moderator
tak samo jak do kierunków , bo lewa i prawa strona też jest dzielona. Tyle że musisz znaleźć przewody od długich lub mijania. Nie wiem czy przekaźnik jest niezbędny, bo sterownik pilota sam w sobie już ma przekaźnik, ale jakie są wytrzymałości jego styków (ile A wytrzyma) to tego nie jestem w stanie Ci powiedzieć. A jeśli już, to nie lepiej żeby mrugał pozycyjnymi ? Według mnie kierunki są najlepsze, ale skoro chcesz mijania/drogowe to kombinuj
Przy takiej rzeźbie to radzę Ci załóż sobie przekaźniki na światła (polepszysz sobie światła z przodu - milion tematów na wielu forach w tym też naszym
) Wtedy tylko sterowanie zamiast na kierunki podajesz po diodach (wtedy to już nawet nisko prądowe mogą być) na lewą/prawą stronę do przekaźników i heja banana. Przy okazji bajeru z miganiem świateł zrobisz sobie coś pożytecznego dla instalacji.
, a jeszcze takie pytanie odnosnie tych diod prostowniczych do jakich kabli mam je podłączyć i gdzie się znajdują? Rozumiem że nacinam kabel i pomiędzy daje diode i od centralnego wypuszczam dwa kabelki ( bo mam tylko jeden) i jeden podlaczam przez diode do jednego z kierunkowskazów.
adziok09 napisał(a):A czy te swiatla mijania mogę podłączyć do modułu domykania szyb bez najmniejszego problemu? Czy odpuścić?
Jeśli takie plug and play t opoleci Ci bezpiecznik, bo domykanie szyb CHYBA jest sterowane masą
Przekaźnik i heja. Weź sobie poczytaj na necie, nawet na googlach zasadę działania przekaźnika i diody ... Jeśli trochę jesteś kumaty to w ciągu niecałej godziny sam się skapniesz co jest łątwe do zrobienia a co nie. W skrócie Ci moge opisać że przekaźnik działa na zasadzie : podajesz napięcie na cewke przekaźnika (ona bierze bardzo mało prądu wiec sterujesz nią nawet zwykłym mikro switchem) i wtedy ten przekaźnik zwiera ze sobą dwa styki które mają dużą wytzrymałość prądową. Czyli sterujesz mikroswitchem załączenie świateł mijania, co bez przekaźnika skończyło by się skopceniem mikroswitcha. Schematy podłączenia przekaźnika masz jak wklepiesz haslo przekaznik w goglach. W Twoim przypadku dajesz plus na stale (oczywiscie po bezpieczniku) do cewki przekaznika, mase podajesz ze sterowania domykaniem szyb z pilota. I tyle. Do styków od przekaznika jeden podpinasz pod napiecie drugi p[oc reflektory i heja. co do diody to dziala tak ze w jedną strone leci prąd a d rugą juz nie. Rozdzielasz diodami lewa prawa strona i fnito. Albo zamiast diód dajesz dwa przekazniki i efekt jest identyczny. Diody sa po to zeby odseparowac lewą prawą strone. Czyli zeby nie psuć oryginalnego zamyslu w VW. i tyle. Czy to jest trudne ? Wedlugf mnie - NIE ! 
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości