Błyskawiczne rozładowanie akumulatora

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez łukasz1983 » 15 lis 2013, o 11:55

Siw3k, Skoro rozładowuje ci nowego aku po nocy,to miernik w łapę,ustawiasz na ampery,zamykasz auto (czekasz,około 10 sekund) ściągasz klemę z aku i wpinasz miernik między klemę a słupek aku i sprawdzasz,jaki masz pobór prądu.
Prawidłowy pobór to od 0,02A do 0,04A.
Jak u ciebie będzie więcej to wtedy wyciągasz po kolei każdy bezpiecznik i w jego miejsce wpinasz miernik ustawiony na ampery i po kolei sprawdzasz każdy obwód,na którym będzie duży pobór to masz winowajce "złodzieja prądu".
Ja stawiam na radio,alarm,zamek centralny,lub oświetlenie bagażnika,ale to u ciebie to jak stało się nagle,to obstawiam pompkę centralnego,możesz mieć nie szczelność i cały czas pracuje.
Lub ewentualnie ten nie szczęsny rozrusznik.Spróbuj odpiąć na noc stały + do rozrusznika (tylko go zaizoluj,żeby nie zrobiło ci zwarcia do masy,bo pożar auta masz gotowy) i rano zobaczysz,czy zapali.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Siw3k » 18 lis 2013, o 19:01

no i problem rozwiązany miałem wcześniej już na pisać ale nie było kiedy :-P przyczyną całego zamieszania był rozrusznik pomijając że był od gola 2 i miał szczotki w porządalu to jednak coś w nim nie banglało i robił jakąś zware więc kupiłem ze szrotu drugi podmieniłem i wszystko si :-D
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości