Błyskawiczne rozładowanie akumulatora

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Emiczka » 23 mar 2012, o 12:32

Rafał ja nic nie wspomniałam o fakcie ze ma zły akumulator wiec nie wiem o co ci chodzi. Pisałam o moim jak już.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

 

Postprzez k-m-r1 » 23 mar 2012, o 16:04

albo cośwyciąga aku zmirzyc prąd na wyłączonym silniku
lub aku ma przebicie w celi i jest do wymiany

do elektryka i sprawdzic lub do sklepu gdzie sprzedają aku czesto mają tam mierniki
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez yabolik » 25 mar 2012, o 23:24

Nie miałem teraz miernika by sprawdzić więc tylko rozłączyłem na noc alternator i zostawiłem aku podłączony, niestety rano był martwy :(
Kupuje nowy aku ale propo alternatora mam pytanie czy kupić nowy valeo czy regenerowany boscha - co poradzicie?
yabolik
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 09:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Emiczka » 26 mar 2012, o 00:07

za mną przemawia bosch.:)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez yabolik » 14 kwi 2012, o 13:42

No więc tak - wymieniłem alternator i teraz miernik pokazuje 14.3 :) wymieniłem aku bo był już totalnie martwy, nawet ładowanie nie pomagało no i przy okazji pasek. I wszystko byłoby pięknie gdyby nie jeden fakt ... wcześniej jak miałem problemy nie miałem żadnego komunikatu na stacyjce ani z komputera ani kontrolki że aku/ładowanie jest złe, po prostu padał aku i tyle. A teraz jest ok, trzyma, nie mam problemów ale mam co chwile alert z komputera Alternat. Atelier i kontrolka od aku się włącza! Nie występuje to zawsze - rano czy w nocy jak jest zimno jest ok, nie mam komunikatu a w dzień jak jest ciepło to przy każdym przełożeniu biegu piszczy. Czy to by znaczyło że pasek jest za luźny minimalnie (i temperatura ma wpływ na niego)?
yabolik
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 09:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez trojeczkaGT » 14 kwi 2012, o 14:05

polecalbym jak wystapi piszczenie i zapalenie kontrolki wtedy zmierzyc napiecie ladowania aku a pasek od alternatora jest napinany przez sprezyne pod alternatorem (moze masz wadliwa ;/ ) jezeli przy piszczeniu lub zapaleniu kontrolki beda skoki napiecia ladowania to trzeba sie przyjrzec regulatorowi napiecia co jest w alternatorze :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez yabolik » 14 kwi 2012, o 14:49

PS tak jak powiedziałem nie występuje zawsze - jak jest zimno to jest ok. Poza tym jak wciskam sprzęgło to kontrolka gaśnie, jak wrzucę bieg to znów alert.
yabolik
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 09:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez czepi » 16 kwi 2012, o 19:28

na 100% naciąg paska.... żeby to potwierdzić to pojeździj trochę przy włączonych wszystkich odbiornikach prądu czyli światła, nawiew, ogrzewanie tylnej szyby.... i później wyłącz te odbiorniki i posłuchaj czy też piszczy.... jeśli przy załączonych wszystkich odbiornikach piszczy a przy wyłączonych nie piszczy, lub przynajmniej rzadziej piszczy to na bank naciąg paska
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez Siw3k » 13 lis 2013, o 16:35

Odkopie temat bo mam problem z moim golfikiem a mianowicie powiedzcie mi co może być rozładowywania aku wcześniej było wszystko ok zaczęło się od rozrusznika (jego Elektro magnezu) bo był klejony, klej zaczynał puszczać i wtedy się zaczęło (wcześniej nie zauważyłem że coś jest klejone przez kogoś) klej zaczął puszczać więc tymczasowo spiąłem trytytką a następnego dnia już golf nie zagadał wymiwniłem elektro magnez naładowałem aku i nic to samo było nie zagadał nie miał siły przekręcić a na kablę od razu palił więc postanowiłem kupić świeżutki aku wczoraj wstawiłem i sio zagadał od pierwszego po całej nocy stania rano ni hu hu nie miał siły przekręcić na nowym aku :!: POMÓŻCIE :!: kable są całe nie ma na nich przebicia może już szczotki, tulejki do wymiany na rozruszniku, może alternator nie wiem już sam słyszałem coś takiego że może zapłon się przestawił ale co to ma do rozładowywania aku

POMOCY :!: :!: :!:
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 13 lis 2013, o 16:48

U mnie było to samo wina okazał się alternator, wymieniłam niby szczotki a dalej był problem i jest coś dziwnego, że jak przegazujesz auto powyżej 5 tys to nie gubi prądu a jak nie to od razu akumulator mi się rozładowuje
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Siw3k » 14 lis 2013, o 15:32

pomierzone miernikiem i wskazuje na alternator więc go odpiąłem na noc i rano próbowałem odpalić i dupa tylko cyknął nie ruszył rozrusznika więc nadal szukanie co za przyczyna
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez adams » 14 lis 2013, o 16:04

Siw3k napisał(a):pomierzone miernikiem i wskazuje na alternator więc go odpiąłem na noc

A możesz jaśniej ? Co mierzyłeś i po kiego grzyba odłączyłeś alternator ? I jak go odłączyłeś ? Zdjąłeś kabelek od wzbudzenia z niego, czy odłączyłeś przewód idący z aku ? Skoro 'wskazuje na alternator" to jakie wartości Ci pokazał przy obciążeniu i bez ? jaki masz pobór prądu na amperomierzu jak masz autko zgaszone bez żadnego odbiornika ?

PS. Zrobie małego OFFTOPA :-P Mówi Ci coś może nazwa AUTO FLESZ ? Tylko potrzebuje rzetelne opinie o nich a widzę że jesteś z tych okolic to może będziesz się orientował czy warto do nich autko zaprowadzić :?:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości