to mnie wprowadzil kolega w blad.. a dziwne bo mial ponoc golfa eh. Dzisiaj znalezc fachowca to masakra... :OK@mil napisał(a):W mk3 nie ma silników bezkolizyjnych
sami "fachowcy"...
Moderator: Moderator
to mnie wprowadzil kolega w blad.. a dziwne bo mial ponoc golfa eh. Dzisiaj znalezc fachowca to masakra... :OK@mil napisał(a):W mk3 nie ma silników bezkolizyjnych
tak jak napisał K@mil, (nie wiem ską on bierze wiedzę na praktycznie każdy temat
) w mk3 nie ma takich silników jeśli pęknie pasek i zawory nie spotkają się z tłokiem to można to nazwać cudem tudzież opacznością xDAdiK__ napisał(a):jeśli pęknie pasek i zawory nie spotkają się z tłokiem to można to nazwać cudem tudzież opacznością xD

no coz jutro moze znajde czas zeby pojezdzic po miescie i popytac "fachowcow"
zyczcie mi powodzenia

, ok 400zl.. oby bylo dobrze !
)
racje ma czy znow nabije w butelke ?

aha to tego to nie wiemK@mil napisał(a):Z tego co kojarze to w ory były montowane pompy SKF
, a co ile trzeba wymieniac rozrzad ? znaczy ja wiem ze lepiej wczesniej ksiazkowo to przewaznie jak i w innych autach kolo 90tys.

Kaktus2907 napisał(a):aha to tego to nie wiemK@mil napisał(a):Z tego co kojarze to w ory były montowane pompy SKF![]()
nie mialam nigdy do czynienia z Vw![]()
ale ok![]()
dzieki, a co ile trzeba wymieniac rozrzad ? znaczy ja wiem ze lepiej wczesniej ksiazkowo to przewaznie jak i w innych autach kolo 90tys.
pewnie tak co 60tys najbezpieczniej wymieniac tak![]()
jest to taka granica od wymiany do wymiany. 


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości