lekko obniżyć?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez kajtek » 3 kwi 2008, o 22:15

Rafit napisał(a):GTD to tylko wersja wyposażenia tak jak GT, tylko to jest w dieslu dlatego GTD

no ja wiem GTD to połączenie GT z TD ale rzecz w tym że słyszałem że golfy GT mają inne zawieszenie niż zwykłe golfy, GT mają niby lekko obnizone i utwardzone zawieszenie, czyli GTD też powinno, pytam bo nie wiem wkońcu jak to jest, w sklepie słyszałem że nie ma różnicy w amorach dopiero od 94 roku są inne a tak w każdej wesji to samo....
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez PiJey88 » 3 kwi 2008, o 22:24

!kajtek!, ja tez zgłupiałem,ale jak mój poprzedni GT stał obok CL to była różnica, ale podobno są takie same... :-|
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kajtek » 3 kwi 2008, o 22:31

no właśnie (w dwóch tematach do tego dąże :-D) i dalej nie mam pojęcia czy moje amorki i springi są takie same jak we wszystkich golfach do 94 roku czy GT maja inne... Bądz mądry i pisz wiersze :lol:
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Rafit » 3 kwi 2008, o 22:39

GT/GTI mają niższe sprężyny o 15mm ale poza tym niczym się nie różnią :-)
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez kajtek » 4 kwi 2008, o 09:26

no kolego Rafit, rozwiałeś moje wątpliwości, mam nadzieje że jesteś tego pewny, czyli wnioskuje że idąć do sklepu po amory na przód mówie tylko że chce do Golfa 3 do 94 roku i daje mi odpowiednie seryjne takie jakie mają być :) jak kupowałem golfika to pamiętam jak właściciel mi mówił że jest w nim seryjnie utwardzane i lekko obniżone zawieszenie, stąd nie wiedziałem czy amory ma takie jak każdy mk3 czy Gt mają inaczej ale okazuje sie że różnica tkwi tylko w sprężynach, dzięki za pomoc :)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kisiel212 » 4 kwi 2008, o 19:27

kolego własnie onizymem o -40 -40 i wnioski tyl piekine wyglada a le przod lipa bedzie trz na przod -60 i nie baw sie w -15 mm bo nic ci nieda
kisiel212
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 20:22
Lokalizacja: konin

Postprzez MEDIASPORY » 5 kwi 2008, o 09:27

Ja wsadziłem nowe amorki i sprężyny -40mm/-40mm
Przód jest wyżej o 10mm
Obrazek
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kajtek » 5 kwi 2008, o 12:51

no dlatego wiele osób obniża o -60-40
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MakaKam » 10 kwi 2008, o 17:45

Jesli komus zalezy na dobrej prezencji po obnizeniu to lepiej zalozyc
-60/40. Ja zalozylem springi -40/40 na seryjne amory mimo ze od wielu osob slyszalem ze sie nie oplaca. Ale musialem sie przekonac na wlasnej skorze ;) Nie dosc ze przod poszedl na nich minimalnie( tak samo jak kisiel212 pisal) do tyl byl na nich o wiele za miekki. Zakupilem od znajomego uzywane amory+springi FK -60/40 i jest elegancko. Zamieszczam zdjecie auta na samych springach i komlpetnym zawiasie dla porownania. PZdr

same sprezyny -40/40
Obrazek

amory+sprezyny -60/40
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
MakaKam
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 29 sty 2008, o 23:33
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez kajtek » 11 kwi 2008, o 08:55

no fajnie wygląda, dzięki koledzy za podpowiedzi ;-)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 11 kwi 2008, o 21:24

!kajtek!, jak jesteś chętny to mam do oddania swoje sprężyny (-60/-60) firmy SPARCO, w dobrym stanie, jak byłbyś zainteresowany to pisz na PW, jakoś się dogadamy ;-)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kajtek » 16 kwi 2008, o 18:15

PiJey88, dzięki za propozycje, a póki co zostaje przy serii za wymieniam na razie same amory przód bo jest już to konieczne, a jak bym miał wymieniać też spreżyny to na dzień dzisiejszy tylko -40-20 bo na tych felgach mocno nie mogę go obniżyć ze względu na ET, kupie na wakacjach nowe fele i wtedy już go obniże bardziej myśle że może wtedy tak -60-40, zresztą zobaczymy ;-)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości