logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning
Autor Wiadomość
Dj Devilek 
Badacz tematu


Silnik: 1,9 TDI 110 koni
Wiek: 22
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 175
Skąd: Malbork
Wysłany: 2012-11-22, 18:58   Tuning

Witam mam zamiar trochę zmodyfikować swojego golfa . I teraz pytanie co na początek wieksze turbo ? itp? Dodam że to diesel 110 kony z 97 roku . Jak mi wiadomo było coś modzone gdy miał go stary własciel w germany . Bo co sie dowiedzialem z forum po logach turbina popmuję wieksze cisnienie i nie wiem czy jest tam czips czy cos innego.. co do cenny jaką moge wydać na tuning okolo 5 tys jest sen coś robić ?? Dzieki i czekam na jakieś mądre odpowiedzi . Pozdrawiam aaa :) chciał bym wyciągnąć jakieś 180 koni w tych granicach jest to możliwe ??
 
 
 
K@mil 
POMOCNIK



Silnik: .
Pomógł: 314 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 4731
Skąd: NDZ/CT
Wysłany: 2012-11-22, 19:07   Re: Tuning

Dj Devilek napisał/a:
Witam mam zamiar trochę zmodyfikować swojego golfa . I teraz pytanie co na początek wieksze turbo ? itp? Dodam że to diesel 110 kony z 97 roku . Jak mi wiadomo było coś modzone gdy miał go stary własciel w germany . Bo co sie dowiedzialem z forum po logach turbina popmuję wieksze cisnienie i nie wiem czy jest tam czips czy cos innego.. co do cenny jaką moge wydać na tuning okolo 5 tys jest sen coś robić ?? Dzieki i czekam na jakieś mądre odpowiedzi . Pozdrawiam aaa :) chciał bym wyciągnąć jakieś 180 koni w tych granicach jest to możliwe ??


Turbina +Wtryski + wiekszy IQ no i na koniec program :) i bedzie ladnie :)

Oczywiście zmiana sprzegła na jednomas jest konieczna :) no chyba ze juz takie siedzi
 
 
 
Dj Devilek 
Badacz tematu


Silnik: 1,9 TDI 110 koni
Wiek: 22
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 175
Skąd: Malbork
Wysłany: 2012-11-22, 19:10   

no chyba jest dwumasa ;p a co do tej jednomasy jakie to koszty ??
 
 
 
Piaggio 
Ekspert


Silnik: M57N czyli Opornikowy.... :-D
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 1895
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2012-11-23, 06:27   

aby osiągnąć okolice 180 koni konieczna jest wymiana pompy wtryskowej na conajmniej "11" następnie turbo brd, wtryski 216-230 tki, następnie fmic i z takim zestawem sprawna ręką tunera powinna wystroic okolice 180 koni, sprzegło jeżeli masz seryjne to napewno masz dwumasowe więc jeżeli zacznie drgac to przydała by się wymiana na sztywne vr/g60
 
 
sagon 
Czytacz


Silnik: AFN++
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 96
Skąd: świętokrzyskie-TKN
Wysłany: 2012-11-23, 17:24   

Piaggio napisał/a:
aby osiągnąć okolice 180 koni konieczna jest wymiana pompy wtryskowej na conajmniej "11"


Już nie,można tyle zrobić na 10/216,gwarantuję ;-)
_________________
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3 na piaście z golfa IV w trakcie.
 
 
 
Piaggio 
Ekspert


Silnik: M57N czyli Opornikowy.... :-D
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 1895
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2012-11-23, 22:02   

sagon, nie mówie że nie ale pod warunkiem że ori zdrowa jak dzwon,
A co do kossztów modyfikacji jeżeli wymieniał byś poszczegolne rzeczy napewno sporo bys zaoszczedzil, a ceny poszczegolnych rzeczy- to juz wertowanie allegro:-)
_________________
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
 
 
sagon 
Czytacz


Silnik: AFN++
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 96
Skąd: świętokrzyskie-TKN
Wysłany: 2012-11-23, 22:32   

Na nawet nowej sztuce przy wydatku 95cm z 216tkami 180ciu nie zrobisz.
Ale jak zastosujesz w 1wszej lepszej w miarę dobrej kondycji pewny myk,to zrobisz na 216tkach ponad 180 koni,czego niektórym na 11tce się zrobić nie udaje.
Pozdro.
_________________
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3 na piaście z golfa IV w trakcie.
 
 
 
speckom 
Czytacz
G-TDI POWER


Silnik: TDI
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 118
Skąd: Kutno City
Wysłany: 2013-02-08, 08:10   

pochwal sie tym mykiem ,jaki to ? :-D
_________________
wszystkie cześci do golf III ,jak coś potrzeba to pisac na pw
 
 
 
sagon 
Czytacz


Silnik: AFN++
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 96
Skąd: świętokrzyskie-TKN
Wysłany: 2013-02-08, 16:51   

Chcesz taki mieć,to szykuj kasę i pisz na pw.
W dzisiejszych czasach nikt nie zdradza takich tajników ;-) .
_________________
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3 na piaście z golfa IV w trakcie.
 
 
 
speckom 
Czytacz
G-TDI POWER


Silnik: TDI
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 118
Skąd: Kutno City
Wysłany: 2013-02-08, 17:46   

sagon napisał/a:
Chcesz taki mieć,to szykuj kasę i pisz na pw.
W dzisiejszych czasach nikt nie zdradza takich tajników ;-) .


jeśli coś po za tłoczkiem cisnienia to nie wiem :P
_________________
wszystkie cześci do golf III ,jak coś potrzeba to pisac na pw
 
 
 
sagon 
Czytacz


Silnik: AFN++
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 96
Skąd: świętokrzyskie-TKN
Wysłany: 2013-02-08, 18:14   

Co to takiego ten tłoczek ciśnienia?Bo ja też nie wiem :-D .
_________________
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3 na piaście z golfa IV w trakcie.
 
 
 
brzesiu 
Badacz tematu
Król drutu i sznurka od snopowiązarki ;)

Silnik: 1z ;)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 297
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-09, 12:43   

Kolega pewnie mówi o wymianie fali i podmianie walka na ten z sdi ;) Ale moge sie mylić.
_________________

 
 
 
sagon 
Czytacz


Silnik: AFN++
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 96
Skąd: świętokrzyskie-TKN
Wysłany: 2013-02-09, 18:07   

Wymiana fali faktycznie poprawia wydatek paliwowy pompy,ale nie na tyle,żeby mówić o hybrydowej 11tce,która leje,jak mocna 12tka.
Wałek sdi,to już insza inszość,nie ma nic wspólnego z modzeniem pompy.
_________________
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3 na piaście z golfa IV w trakcie.
 
 
 
speckom 
Czytacz
G-TDI POWER


Silnik: TDI
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 118
Skąd: Kutno City
Wysłany: 2013-02-10, 08:04   

a co wałek z sdi jest mocniejszy ? ,ja sie tym zbytnio nie interesuje ale gdzieś pisza o tych wałkach z sdi i pompie ,że mocniejsze lepsze itp.
_________________
wszystkie cześci do golf III ,jak coś potrzeba to pisac na pw
 
 
 
sagon 
Czytacz


Silnik: AFN++
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 96
Skąd: świętokrzyskie-TKN
Wysłany: 2013-02-10, 11:00   

Nie tyle mocniejszy,co o lepszych fazach rozrządu.Jego zaletą jest to,że ma dłużej,jak tdi,otwarte zawory,zarówno ssące(co daje dużo lepsze napełnienie cylindrów powietrzem),jak i wydechowe.
Identycznym prawie że,jest też wałek z 1.9 td aaz/1.9d 1Y.Ma taki sam czas otwarcia zaworów ssących,jak wałek z sdi i tylko trochę krócej otwarte zawory wydechowe.
Zaletą tych z aaz/1Y jest to,że mnogo ich na allegro i nie są tak drogie,jak wałki z sdi.
Trzeba tylko trafić zdrową sztukę.
_________________
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3 na piaście z golfa IV w trakcie.
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska