zwykłe amory + spręzyny obnizające ?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

zwykłe amory + spręzyny obnizające ?

Postprzez kaparri » 16 kwi 2009, o 23:44

ostatnio nachodzą mnie mysli o delikatnej glebie (zabawa z autem wciąga coraz bardziej:P)
myśle o max - 40/40 i tu moje pytania:
Czy sprężynki - 40/40 można wrzucić na normalne amorki ?
jeśli tak to czy coś takiego bedzie dobrze sie spisywać - http://www.motoallegro.pl/item606264694 ... 40_40.html ?
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

zwykłe amory + spręzyny obnizające ?

 

Postprzez e2 » 17 kwi 2009, o 07:39

Ja mam taką kombinację - -40 od MTS Technik i założyłem je na seryjne amorki. Nic się nie dzieje z autem oprócz tego, że jest sztywniej i lekko niżej :). Śmiało możesz sobie zamówić te springi i nie będziesz żałował :).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kaparri » 17 kwi 2009, o 10:04

mógłbys wrzucić zdjęcia jak to wygląda na zwyklych i na obnizonych ?
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

Postprzez e2 » 17 kwi 2009, o 11:38

kaparri napisał(a):mógłbys wrzucić zdjęcia jak to wygląda na zwyklych i na obnizonych ?


niestety, różnica widoczna to mniejszy prześwit między oponą a budą. Ale sztywność się poprawia, a mi głónie o to chodziło :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kuracjusz » 17 kwi 2009, o 14:38

tez mam taka kombinacje z tylu od 2 dni, najwiekszym minusem jest glosno pracujace zawieszenie, na nierownosciach slychac jakies stuki, trzaski, hehe na seryjnych sprezynach zawieszenie pracowalo cichutko, dodam ze amorki maja przebieg 6tys km
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez $kubi » 18 kwi 2009, o 16:57

przy kombinacji seryjny amor + progresywna sprężyna jak jest z miękkością? Jaka jest różnica pomiędzy amorem o skróconym skoku a zwykłym olejowym lub zwykłym gazowo olejowym przy współpracy ze sprężyną MTS?
Aktualnie mam kit MTS - 40 i poszukuje lepszego rozwiązania na tył który jest tak twardy że prawie się nie ugina kiedy naciskam na bagażnik :/ w efekcie na nierównościach i dziurach cały tył skacze :/ (przód jest wyraźnie miękkszy i fajowo pracuje) więc pomyślałem żeby przód zostawić kit mts a tył dać zwykłe amory olej-gaz i sprężyny z kitu i szukam info na ten temat
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 59 gości