Zmiana zawieszenia

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zmiana zawieszenia

Postprzez krzysiogol » 2 cze 2013, o 21:15

Witam.
Ostatnio wymieniłem zawieszenie na sportowe - koła przednie właściwie na równo są z rantem, ale pozwala to na skręt. Jak to na sporcie jeździ sie dośc sztywno hmm jak piłeczka:).
Ale martwi mnie jedna sprawa...przy skręcie głównie w prawo samochód traci przyczepność...przy większym skręcie i większej prędkości czuje, że mógłbym wylecieć z trasy.
Czym to jest spowodowane?
Zauważyłem także, ze lewe koło (od kierowcy) jest jakby górną częścią pochylone w stronę silnika.
Czy cos mogło być źle zamontowane?

pozdrawiam
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Zmiana zawieszenia

 

Postprzez SALWA » 2 cze 2013, o 21:36

zbieżność robił ??
Do jazdy jest auto...do głupawek moto... mój Gofer
http://www.golf3.pl/topics2/mkiii-aaz-b ... t58393.htm
Avatar użytkownika
SALWA
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 9 maja 2013, o 13:17
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez krzysiogol » 2 cze 2013, o 21:50

Niestety z dwóch powodów:

nie ma u nas dobrych specjalistów
wymiana dotyczyła jedynie amorków i sprężyn..reszta układu była nie naruszona
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SALWA » 2 cze 2013, o 22:17

nie bardzo ma znaczenie...cokolwiek bym nie wymieniał w zawiasie to zawsze jadę na zbieżność... nikt nie poskręca 2x tak samo ;)

Ps. W WWa nie ma dobrych specjalistów ??..toż to największe miasto w PL .. chcesz to CI na jutro ogarnę adres bo jest tam kilku znajomków ze starych tuningowych czasów :D .. tylko napisz PW skąd jesteś dokładnie
Do jazdy jest auto...do głupawek moto... mój Gofer
http://www.golf3.pl/topics2/mkiii-aaz-b ... t58393.htm
Avatar użytkownika
SALWA
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 9 maja 2013, o 13:17
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez raiden112 » 3 cze 2013, o 18:26

Przyłacze sie: Czy po wymianie tylnych sprężyn na obniżające geometria kol się zmienia czy nie?? Bo kupiłem komplet uzywanych sprezyn obniżających i z przodu wiem ze należy robic zbieżność a jak z tyłem
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Postprzez SALWA » 3 cze 2013, o 22:24

łopatologicznie...

Idź na wyprostowanych nogach... zatrzymaj się... idź na ugiętych nogach ... będziesz szedł tak samo ??

Jeszcze raz powtórzę .. jakiegokolwiek elementu nie licząc drążków stabilizatora (chociaż sam nie wiem czemu) bym nie wymienił...zawsze robię zbieżność.

Raz... opony cierpią...dwa... łożyska cierpią...trzy...w zależności od tego co się wymieniło...cierpi każda kolejna część która ciągnie za sobą następną.
Do jazdy jest auto...do głupawek moto... mój Gofer
http://www.golf3.pl/topics2/mkiii-aaz-b ... t58393.htm
Avatar użytkownika
SALWA
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 9 maja 2013, o 13:17
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Paweu » 4 cze 2013, o 14:05

raiden112 napisał(a):Czy po wymianie tylnych sprężyn na obniżające geometria kol się zmienia czy nie??


Delikatnie zmienią się kąty.. Ale z tym nic nie zrobisz. No chyba że będziesz się bawił z podkładkami itp. Ale szkoda zachodu...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez SALWA » 4 cze 2013, o 14:59

Paweu_mk3 napisał(a):
raiden112 napisał(a):Czy po wymianie tylnych sprężyn na obniżające geometria kol się zmienia czy nie??


Delikatnie zmienią się kąty.. Ale z tym nic nie zrobisz. No chyba że będziesz się bawił z podkładkami itp. Ale szkoda zachodu...



zrobi zrobi... a bez tego na mokrym przy głupim odjęciu gazu można latać bokiem jak jest na tyle twardo ;) ... testowane
Do jazdy jest auto...do głupawek moto... mój Gofer
http://www.golf3.pl/topics2/mkiii-aaz-b ... t58393.htm
Avatar użytkownika
SALWA
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 9 maja 2013, o 13:17
Lokalizacja: Sosnowiec


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 59 gości