Zawieszenie.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zawieszenie.

Postprzez joker_er4 » 16 wrz 2012, o 13:39

Witam,

pisze do Was z prośbą w doborze zawieszenia do mojego golfa 3, 94r. Aktualne zawieszenie które posiadam, nadaje się już na złom ;). Pierwszy raz będę kupował, wymieniał zawieszenie. Zacznijmy od tego, że to moje pierwsze auto ;).
Chciał bym aby po wymianie zawieszenia jeździło się hm, "miękko" abym nie czuł każdej dziury. No i było by fajnie, gdyby mój golfik też trochę niżej siedział. Teraz jest stanowczo za nisko, bo jak jedzie większy ciężar w aucie, to tylnymi oponami ocieram o nadkole. Dlatego staram się aby w aucie był mniejszy ciężar. Mam nadzieję, że pomozecie mi.
Jeśli będzie potrzeba dodatkowych informacji, to podam ;). Pozdrawiam.
joker_er4
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 08:58
Lokalizacja: Plock

Zawieszenie.

 

Postprzez slavwek.ie » 22 wrz 2012, o 20:50

joker_er4 napisał(a):Chciał bym aby po wymianie zawieszenia jeździło się hm, "miękko" abym nie czuł każdej dziury. No i było by fajnie, gdyby mój golfik też trochę niżej siedział
Tak się nie da. Obojetnie czy założysz tzw kit obniżający czy zawieszenie gwintowane, to będzie twardziej niż na serii.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez Krystian1986x » 4 paź 2012, o 00:43

Tez mysle nad tym tematem. To jest forum a forum polega na tym, ze nie ma takiej odpowiedzi jak NIE DA SIE ;P ja np glowie sie nad tym jak zalozyc zawieszenie hydrauliczne albo pneumatyczne do siebie albo poprostu na zamowienie o odpowiedniej miekkosci. Kwestia tego ile chcesz trzymac ten samochod, jesli bardzo dlugo to ok ale jesli za pol roku masz go sprzedac to nie wiem czy jest sens kombinowac.
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez astrominikleo » 4 paź 2012, o 10:27

94' to trochę nieopłacalne będzie wymienić. Jednakże dla chcącego nic trudnego. Poszukaj jakiegoś GTI
astrominikleo
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 paź 2012, o 10:18
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez Paweu » 4 paź 2012, o 11:19

Krystian1986x napisał(a): ja np glowie sie nad tym jak zalozyc zawieszenie hydrauliczne albo pneumatyczne do siebie albo poprostu na zamowienie o odpowiedniej miekkosci.


nie wiem nad czym się tu głowić. Dziś nie ma już problemu ze zbudowaniem airu home made....info na ten temat znajdziesz bardzo łatwo. Masz kasę to się bawisz. Proste.

joker_er4, przytnij sprężyny będziesz miał i miękko i nisko zarazem...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 4 paź 2012, o 17:39

tylko takie home made air na codzień to słaba opcja. Buła w swoim XX Jahre zrobił air, Twierdzi że jest większa kultura niż na gwincie ale nie ma opcji żeby chociaż odrobinę siadło np naciskając na przód auta, beton :lol: a im wyżej tym gorzej bo ciśnienie w miechach większe. jechałem z nim pare razy i o ile na równej drodze siedząc z przodu nawet nie zwracałem uwagi na to co dzieje sie z autem to przy jakichś nierównościach kumpel z tyłu jęczał bo odbijał się jak piłeczka pingpongowa ;-)
Paweu_mk3 napisał(a):joker_er4, przytnij sprężyny będziesz miał i miękko i nisko zarazem...

hah to może zacznijmy zbierać już pieniądze na forum, rehabilitacja po wypadku nie jest tania
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Krystian1986x » 4 paź 2012, o 19:54

Moim zdaniem o wiele lepiej kombinowac, zeby bylo miekkie niz je utwardzac i jechac jak na taczce.Komfort w samochodzie powienien byc jak najwyzszy...
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez trollu » 5 paź 2012, o 01:32

Krystian1986x napisał(a):Moim zdaniem o wiele lepiej kombinowac

ja bym nie chciał jeździć "kombinowanym" autem żeby nie robić w portki przy każdej trasie po bułki że koło odpadnie albo amor przez kielich wyjdzie itd :hyhy:
Krystian1986x napisał(a):Komfort w samochodzie powienien byc jak najwyzszy...

to już subiektywna teza, Ci co chcą komfort wożą się S klasami, 7er czy A8. Ci co zakładają gwint też raczej komfort maja najwyżej na 2 planie o ile nie dalej ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Krystian1986x » 5 paź 2012, o 14:24

Kombinowac nie znaczy ze zaraz cos ma byc na byle jak...kiedys tez lubiłem takie rzeczy..albo wydawalo mi sie ze lubie..glosny wydech, wszystko sportowe ;p ale jak pare razy przejechalem sie citroenem na hydraulice i s klasa mercem odrazu zmienilem zdanie ;p wiem, ze w golfie mk3 tez mozna by było takie cos osiagnac, bo np zaiweszenie od citroena bx kosztuje ok 500 zl i jest hydro czyli super wygodne, tylko pytanie..kto je zalozy do mk3?!
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez Opik » 5 paź 2012, o 15:21

kup sobie bxa po prostu
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 5 paź 2012, o 15:34

Krystian1986x napisał(a):kto je zalozy do mk3?

Bruce wszechmogący

sry ale to się nadaje do pogromców mitów "czego nie da się włożyć do golfa" :lol:
pewnie na upartego coś by się przycięło, coś dospawało i by było ale nie liczyłbym na cuda bo o takiej rzeźbie jeszcze nie słyszałem. zawieszenie które było projektowane do innego auta nie wiadomo jak będzie działać, same telskopy to nie wszystko, takie zawieszenie potrzebuje sterowania, jak chcesz to rozwiązać? ogólnie pewnie jest jeszcze masa innych rzeczy o których nie chce mi się pisać albo nie mam o nich nawet pojęcia, wystarczy że co nieco słyszałem/czytałem o takim zawiasie który jest ori w aucie i jakie są problemy a co dopiero żeby to przełożyć i zrobić tak żeby grało jak należy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Krystian1986x » 5 paź 2012, o 17:38

Opik napisał(a):kup sobie bxa po prostu


takich odpowiedzi własnie nie lubie...kup sobie bx..gdybym chcial go kupc to logiczne chyba, że nie poruszalbym tematu hydrauliki w mk3... :-?

Trollu w kazdym Twojej odpowiedzi wyczuwam jakas dziwna ironie,jesli nie masz o czyms pojęcia bądz chcesz sie popisać :zdziwko: i jedynie negować kogoś pomysły to po kiego zalożyłes tu konto?
W golfie nie musze miec wcale hydrauliki, ale proboje sie dowiedziec co KONKRETNIE zrobic aby bylo wnim dostatecznie miękko..
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości