zawieszenie sportowe

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 6 lis 2011, o 22:06

rav7, cena tuningart'a jest niższa bo jest wykonany z trochę gorszego jakościowo materiału... dlatego taka cena... chyba najtanszy gwint jaki jest...
potem masz Ta Technix... i MTS...

Jeśli masz opcje To bierz MTS'a .. i na glebe :D
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 22:11

Liwinglawida, tuningart i tatechnix to to samo. Gdzieś czytałem z jakiego powodu ta zmaina ale nie pamiętam. Ale jakościowo jest to samo.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 6 lis 2011, o 22:24

czaro, szukałem info na ten temat i spotkałem sie ze sprzecznymi informacjami.. tu piszą że to to samo .. gdzie idziej ze to też TA tylko z gorszego materiału (czyli ich jakość jest różna)...

Także jeśli wprowadziłem w błąd to wybacz..

Mimo wszystko z wymienionej wyżej trójki tuning art Ta i Mts.. najlepiej wybrać chyba MTS chociażby dlatego...
http://zawieszenia-sportowe.pl/index.ph ... nfo-ogolne
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez czaro » 7 lis 2011, o 08:54

"Widzimy również różnice w powłoce kolumn. W przypadku TA-technix jest to ocynk, zaś w przypadku MTS-technik to ocynk + chrom w przypadku tego Gwintu. Inne Gwinty MTS np VW Golf 2 / 3 to ocynk, aczkolwiek jest to ocynk grubowarstwowy antykorozyjny. "
Cytat z podanego przez Ciebie linka.
Siedzę w temacie pokryć galwanicznych już parę lat. I nie ma czegoś takiego jak ocynk + chrom. Jeżeli coś ma być chromowane to najpierw jest niklowane a nie cynkowane. Po ocynku używane są pasywacje chromowe (z tego właśnie uzyskuje się kolor biały). Jeżeli pasywacja będzie mocniejsza- więcej kwasu azotowego, to sztuki wychodzą bardzie wpadające w niebieski odcień. Jeżeli jest już słabsza- wychodzą po prostu białe.
Każdy ocynk jest antykorozyjny jednak nie jest to powłoka w ogóle nie korodująca. Cynk z czasem się utlenia i nieraz po ocynku już drugiego dnia widać jest gdzie dany element będzie korodował.
Nie ma też pojęcia jak grubowarstwowy. Jest proszkowe, zanurzeniowe, galwaniczne i natryskowe. Więc ja nie wiem kto pisał ten materiał ale nie za bardzo się przygotował. Ja wyłapałem te błędy bo w tym siedzę a ile jeszcze innych tam jest??
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 7 lis 2011, o 13:12

chyba temat zostanie przyklejony bo pytanie ludzi o gwint/kit jest co jakieś 2 tyg.
killah
 

Postprzez rav7 » 7 lis 2011, o 16:14

i w srode zamawiam wlasnie MTSa ;D bedzie czekac na wiosne i w koncu polatam na glebie ;D
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Paweu » 7 lis 2011, o 20:45

czaro, Nie wiem .. Podałem tylko linka by rav7, miał jakieś porównanie w wykonaniu obu tych gwintów...

Niemniej jednak to co czaro napisałeś jest bardzo przydatną wiedzą.

killah, ludziom sie szukać nie chce i zaśmiecają forum niepotrzebnymi tematami... A przecież wszystko było.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez czaro » 7 lis 2011, o 23:03

Liwinglawida napisał(a):Niemniej jednak to co czaro napisałeś jest bardzo przydatną wiedzą.

Szczerze to wątpię czy Ci się mój wywód kiedyś w życiu do czegoś przyda, ale w tym temacie napisałem co wiem.
Sam jak nie robiłem w tym fachu to też obojętne mi było czy kupuję np. wkręty koloru białego czy żółtego. A pewna różnica jest.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości