Zawieszenie, jakie aby gleba a nie taczka?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zawieszenie, jakie aby gleba a nie taczka?

Postprzez Patricos87 » 2 cze 2011, o 21:55

Mam pytanko, jestem laikiem z dziedziny zawieszenia i teraz tak, mam felge 16" profil 40 i 45, bede zmienial cale zawieszenie a chce aby bylo miekkie a zarazem mozliwie nisko do tej felgi, co mam uczynic?
Patricos87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19 maja 2011, o 20:08
Lokalizacja: Gryfino

Zawieszenie, jakie aby gleba a nie taczka?

 

Postprzez Sivy » 2 cze 2011, o 22:45

Patricos87 napisał(a):miekkie a zarazem mozliwie nisko


Miekko i nisko, to tak jak tanio i dobre. Ciezko osiagnac. Szukaj sportowego zawieszenia tzw. kitu, a wystrzegaj sie zawieszen gwintowanych. Ile chesz przeznaczyć na zawias ?
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Lobus » 2 cze 2011, o 23:06

Miękko i nisko? Air ride :hyhy:
Myślę, że porządny markowy gwint da taki efekt, kit jest mało praktyczny.
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Procent » 3 cze 2011, o 12:50

Lobus, gwinty to betony.uwierz mi. nie będzie miękko
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Patricos87 » 3 cze 2011, o 13:19

powiem tak, najlepiej najtaniej ale jak sie nie da to dam rade. Poprzedni wlasciciel, wstawil do tylu fabryke i nawalil gum usztywniajacych co podniosl mega tyl ze wyglada jak na szczudlach, z przodu zas nie wiem jak amor ale wiem ze sa nowe sprezyny czerwone, siedzi nisko ale sztywny tak ze kazdy kamyk czuc na drodze, a tyl zas znosny tylko za wysoki, jak wroce z roboty to dodam foty jak to wyglada
Patricos87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19 maja 2011, o 20:08
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez Lobus » 3 cze 2011, o 14:20

Procent, kolego, ale ja pisząc o markowym gwincie miałem na myśli taki z regulacją nie tylko wysokości ale i twardości, taki gwint na pewno nie jest mega beton..
Albo gleba albo komfort to nie idzie w parze!
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Sivy » 3 cze 2011, o 15:50

Lobus, taki gwint np. KW kosztuje 4000 pln.... Golfa za to kupisz :)
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Lobus » 3 cze 2011, o 19:14

Sivy, zdaję sobie z tego sprawę, ale przecież nie trzeba kupować nowego od razu, rynek ma tyle produktów, że jest w czym wybierać, sam miałem okazję kupić ostatnio KW za 1000zł a nie 4 tysie;p
Kto pyta nie błądzi :ok:
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Sivy » 3 cze 2011, o 22:16

Lobus napisał(a):Sivy, zdaję sobie z tego sprawę, ale przecież nie trzeba kupować nowego od razu, rynek ma tyle produktów, że jest w czym wybierać, sam miałem okazję kupić ostatnio KW za 1000zł a nie 4 tysie;p
Kto pyta nie błądzi :ok:


Wow. Ile ma przebiegu ten gwint ?
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Lobus » 3 cze 2011, o 22:48

Sivy, w sumie nie wiem bo nie pytałem, a było to na początku roku więc temat z lekka nieaktualny, ale ostatnio na którymś z for widziałem gwint FK, albo sam przód KW, także jest w czym wybierać, na prawdę:)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Procent » 4 cze 2011, o 00:31

i tak będzie dość twardy. Ni będzie miękko jak na ori. Gwinty mają to do siebie ze są twarde żeby auto się nie uginało. Nie fajnie jest jechać nisko i na każdym wzniesieniu trzeć dokładką o asfalt. Ale fakt faktem Albo gleba albo komfort to nie idzie w parze!
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Patricos87 » 5 cze 2011, o 01:19

z waszych sugestii to albo wybiore zolte amorki z czerwonymi sprezynami albo serie i przytne ta serie a uzupelnie guma....
Patricos87
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19 maja 2011, o 20:08
Lokalizacja: Gryfino

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron