Zawieszenie gwintowane MTS pytanie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zawieszenie gwintowane MTS pytanie

Postprzez flanders2 » 14 lip 2013, o 21:38

Witam,
Wlasnie zalozylem sobie zawieszenie MTS -30-85. I mam takie pytane czy ta nalepka z firma i nabitymi nr ma znaczenie odnosnie tego jak jest tzn czy jest widoczna czy od strony silnika zalozona ? I kolejne moje pytanie jak zalozylem je to na tyle od prawej strony mam tak ze opony 195-55-r15 chowa sie w nadkole a z drugiej strony nie, zamiast sie chowac to ociera o nie dlaczego tak jest ? Dodam ze przod jest podniesiony na gwint 30 a tyl jest na 70. I czy 30 z przodu to nie jest za nisko chodzi mi o to czy nie zawiesze sie na policjancie ?
flanders2
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: okolice lublina

Zawieszenie gwintowane MTS pytanie

 

Postprzez remzo » 14 lip 2013, o 23:24

Coś czuje, że skreciłeś amortyzatory nie równo.
Avatar użytkownika
remzo
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 13:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez flanders2 » 14 lip 2013, o 23:40

remzo napisał(a):Coś czuje, że skreciłeś amortyzatory nie równo.

rowno wlasnie 70 z tylu a 30 z przodu jedna jak i druga strone liczylem 7 razy albo i wiecej tylko jak wzialem metrowke i zobaczylem to jeden tylny zderzak a dokladnie nadkole jest roznica 1cm.Ale bardziej chodzi mi o to czy napisy maja byc widoczne czy nie bo jak zalozylem a zakladalem sam to z jednej stroy a zalozylem ze napis widac a z drugiej nie i chodzi mi o to czy to ma jakies znaczenie czy nie? Ogolniej jest ok tylko chodzi i o ten szczegół i co z tym nadoklem tylnyym czy to jest wina belki czy wina poduszki bo niestety sprzedal mi mniejsze jak sa naprawde ale zalozylem te co byly.A moze to ze jest lekko uszkodzone lozyszko na piasie moze to ma znaczenie nie wiem dlatego pytam was a dokladnie tych ktorzy to maja
flanders2
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: okolice lublina

Postprzez remzo » 14 lip 2013, o 23:49

Tam gdzie jest mocowanie amortyzatora na dwie śruby jest parę mm luzu i jedna stronę przykreciłeś tak że koło ociera a drugą dokręciłeś inaczej zrobiłeś sobie negatyw i dlatego jest nierówno. Musisz każdą stronę przykręcić tak samo ale nie potrafię tego lepiej opisać o co mi chodzi.
Avatar użytkownika
remzo
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 13:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez flanders2 » 15 lip 2013, o 00:28

remzo napisał(a):Tam gdzie jest mocowanie amortyzatora na dwie śruby jest parę mm luzu i jedna stronę przykreciłeś tak że koło ociera a drugą dokręciłeś inaczej zrobiłeś sobie negatyw i dlatego jest nierówno. Musisz każdą stronę przykręcić tak samo ale nie potrafię tego lepiej opisać o co mi chodzi.


Ale z jednej strony jak i z drugiej od dołu do góry gwintu jest 70 wiec nie moze byc nie równo. Mierzyłem od amortyzatora do błotnika z jednej strony do drugiej. Z jednej strony dajmy na to jest 30 a z drugiej jest 31. Czy jest reperaturka wspawana inaczej czy jest skrzywiona belka? Bo z jednej strony jest łożysko na piaście walniete i czy to ma znaczenie?
flanders2
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: okolice lublina





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości