zawieszenie gwintowane czy pasuje?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

zawieszenie gwintowane czy pasuje?

Postprzez MierzejCab » 8 sty 2014, o 00:10

Witam panowie mam takie małe pytanko poniewaz mam oferte kupna zawieszenia gwintowanego od passata b4 w kombi 2.9 syncro i zastanawiam sie czy bedzie ono pasowac do mojego golfa 3 w cabrio?? prosze o dorade i jakie lepiej zawieszenie gwintowane czy sportowe ?? bo chce na glebe rzucic golfika??
MierzejCab
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 02:12
Lokalizacja: Ostrołęka

zawieszenie gwintowane czy pasuje?

 

Postprzez Opik » 8 sty 2014, o 00:15

nie będzie pasowało a już zwłaszcza tył, syncro mają inny zawias z tyłu w porównaniu do "normalnych" wersji
różnice cen są niewielkie więc raczej gwint pakuj, zawsze to można puszczać coraz niżej i niżej, na kicie za wiele nie podziałasz ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

zawieszenie

Postprzez MierzejCab » 9 sty 2014, o 00:51

aha no dzieki tak wlasnie myslalem ze nie pasuje duzo osob mowi zeby normalne amorki i sprezyny obnizajace bo na gwincie bedzie sztywny zadnej amortyzacji nie bede mial sam juz nie wiem brak pomyslu:(
MierzejCab
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 02:12
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: zawieszenie

Postprzez Opik » 9 sty 2014, o 01:06

MierzejCab napisał(a):aha no dzieki tak wlasnie myslalem ze nie pasuje duzo osob mowi zeby normalne amorki i sprezyny obnizajace bo na gwincie bedzie sztywny zadnej amortyzacji nie bede mial sam juz nie wiem brak pomyslu:(


przy tańszym gwincie to się zgodzę. Ta Technix i Tuning Art nie mają praktycznie żadnej pracy, pingpong. MTS mimo tej samej półki cenowej jest jakościowo klasę wyżej, zupełnie inne wykonanie i przede wszystkim mimo że jest twardy, to pracuje sprężyście jak na zawieszenie przystało, a nie skacze na dołkach :) amorki dużo lepsze są w MTSie.
Ew taka hybryda jak u mnie m.in., amortyzatory MTS a sprężyny TT. Wtedy nadal przyjemnie pracuje ale jest sztywniejszy trochę od całego MTSa.

A gwinty wyższej klasy to jeszcze zupełnie co innego :) Zwłaszcza jak masz regulacje twardości
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 9 sty 2014, o 11:47

Jak opuścisz gwint na sam dół to czy to technix czy koni wszystkie będą twarde bo siądą na odbojach i amor praktycznie nie pracuje. Ja mam u siebie KW który ma opinię raczej betonu ale wystarczy go podkręcić na tyle by mógł pracowac i moim zdaniem jest nawet bardzo komfortowy
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

zawieszenie

Postprzez MierzejCab » 11 sty 2014, o 23:12

dzieki wam za podpowiedz w takim razie bede szukal gwintu pozdrawiam :)
MierzejCab
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 02:12
Lokalizacja: Ostrołęka





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości