Zawieszenie czy da sie jeszcze obnizyc bez gwintu.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zawieszenie czy da sie jeszcze obnizyc bez gwintu.

Postprzez Knight Rider » 10 sty 2013, o 00:25

Wiec tak mam zamontowane jakiś tam kit w moim Golfie nie kupowałem tego nowego wiec nie wiem o ile obniża.
Sprężyny przednie wizualnie są identyczne jak te http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportow ... 21991.html a z tylu nie ma problemu bo mogę na tych talerzykach na amorach opuścić.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I tu się pojawia moje pytanie sadzicie ze mam już sprężyny które obniżają na maksa czy nie czy jeszcze na innych sprężynach niżej siadzie ?
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Zawieszenie czy da sie jeszcze obnizyc bez gwintu.

 

Postprzez Paweu » 10 sty 2013, o 11:45

Knight Rider napisał(a):I tu się pojawia moje pytanie sadzicie ze mam już sprężyny które obniżają na maksa czy nie czy jeszcze na innych sprężynach niżej siadzie ?


Eee da się niżej.. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PiJey88 » 10 sty 2013, o 12:18

są sprężyny -80/-80 chyba najniższe, twoje to jakieś najmniejsze są, pewnie -40/-40
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Knight Rider » 10 sty 2013, o 20:28

Aha dzięki za informacje czyli szukam sprężyn teraz ;-)
Dobra to teraz pytanie jakie brać sprężyny 80 czy 60 mm ?
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez nisko » 11 sty 2013, o 00:57

same sprężyny nic nie dadzą żeby to miało ręce i nogi potrzebujesz również amortyzatorów o skróconym skoku
nisko
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 10 sty 2013, o 04:22
Lokalizacja: zza okna twojej sypialni

Postprzez Knight Rider » 11 sty 2013, o 01:00

Ale ja nie mam fabrycznych amorów tzw sportowe sa.
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez strzeliniasty » 12 sty 2013, o 17:39

seryjne amorki - sprzezyny max -40 - auto idzie minimalnie w dol i zachowany jest jakis komfort

amorki o skroconym skoku - sprezyny -40,-60,-80
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Knight Rider » 12 sty 2013, o 18:09

strzeliniasty, mi tam na komforcie nie zależy dzieci jeszcze nie mam :-D
A sprężyny jakie najlepiej -60 czy -80 może jakieś fotki poglądowe czy coś jak leży golf na takich -80 np ?
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez strzeliniasty » 12 sty 2013, o 18:43

ja u siebie mam -60/-60 tylko w tylnie sprezyny wkrecone sa gumy usztywniajace i przez to tyl stoi ciut wyzej

obecny golfik

Obrazek

Obrazek


poprzedni golfik
-40/-40

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Knight Rider » 12 sty 2013, o 18:57

strzeliniasty, no przy -60 fajnie już wygląda Golfik a ciekawe czy przy -80 nie obcierało by mi nic. Felgi letnie mam 15 a oponę 55 . A Ty jakie masz w swoim ?
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Następna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości