Zawieszenie, co wybrać?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zawieszenie, co wybrać?

Postprzez misiekhd1 » 19 mar 2014, o 22:06

Witam otóż w swoim golfie mam gwintowane zawieszenie bez sprężyn no i chciałbym je zmienić na bardziej miękkie lecz pozostać przy obecnej wysokości auta(nie wiem dokładnie ile ale wysoki to on nie jest, wiem natomiast że gwint jest podniesiony na maxa w góre). Co musze kupić? jakie zawieszenie? co muszę wymienić by wszystko grało mi jak trzeba? otóż na taka zabawe mam 1000 zł (z robotą) więc może ktoś z was coś mi poleci?

Dziekuję i pozdrawiam.
misiekhd1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 lis 2013, o 11:48
Lokalizacja: Skr

Zawieszenie, co wybrać?

 

Postprzez Opik » 19 mar 2014, o 22:36

Albo nisko albo miękko :P
Jeżeli chcesz mieć samochód nieco niższy ale nadal komfortowy to może być ori zawias z GTI (-20mm od serii)
Jeżeli większe obniżenie to kit MTSa (jest miększy od TT i TA) ale to już niestety sztywniejsza sprawa niż seria
Trzecia opcja to jakieś w miarę miękkie amorki i robione na zamówienie sprężyny (twardość jak seria ale niższe).
W każdym wypadku zmieścisz się w 1000 spokojnie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez misiekhd1 » 19 mar 2014, o 22:42

więc nie da rady nisko i miękko?
a jeżeli chciałbym tylko miękko żebym nie czuł dołków ale zarazem mógł wchodzić z szybką predkością w zakręty?

edit: mam pytanie jeszcze, jak skręcam kierownicą to czasami słyszę tam pod nią jakby coś przeskakiwało, takie czpyknięcie, co to może być?
misiekhd1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 lis 2013, o 11:48
Lokalizacja: Skr

Postprzez Gesiu_15 » 19 mar 2014, o 22:49

kit MTSa do wyboru masz : -40/40 60/40 80/60 jakie chcesz obniżenie wybierasz :-)

u mapeta wszystko znajdziesz :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez misiekhd1 » 19 mar 2014, o 22:55

a jeżeli bym się zdecydował na kit MTSa to gdzie mogę to kupić w okolicach lublina?
misiekhd1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 lis 2013, o 11:48
Lokalizacja: Skr

Postprzez Gesiu_15 » 19 mar 2014, o 23:02

misiekhd1 u mnie w Kielcach pytałem się o taki kit to nie mieli nigdzie , tylko amory seria w sprzedaży typu Blistein itd .

zostaję ci allegro , mapet chyba że znajdziesz gdzieś u siebie taki sklep (zapewne ceny kosmiczne) :luka:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez misiekhd1 » 19 mar 2014, o 23:24

na allegro same gwinty a używki nie zamierzam kupować ;/
mam pytanie jeszcze, jak skręcam kierownicą to czasami słyszę tam pod nią jakby coś przeskakiwało, takie czpyknięcie, co to może być?
misiekhd1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 lis 2013, o 11:48
Lokalizacja: Skr

Postprzez Gesiu_15 » 19 mar 2014, o 23:28

Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 19 mar 2014, o 23:34

misiekhd1, a takie przeskakiwanie to różne rzeczy mogą być
mogą być zjechane łożyska w górnych mocowaniach mcphersonów, wtedy kierownica może się obracać skokowo i czasem pyknąć, ale to ma też inne objawy
Mogą przeguby sobie pykać
Mogą to być łączniki stabilizatora
Mogą to być końcówki drążków kierowniczych
Mogą to być sworznie wahacza

Także jak widzisz "może to być" sporo rzeczy ;) Tylko wszystkie poza łącznikami staba mają też inne objawy poza pykaniem


A jak już wspomniałem, nisko i miękko to sprężyny robione na zamówienie (albo cięte nowe, ale to głupota). Tylko licz się z tym że na miękkim i niskim zawiasie zaraz coś uszkodzisz, bo uginać się będzie tyle samo co standardowy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez misiekhd1 » 20 mar 2014, o 11:30

dzieki Gesiu_15, takie by mi pasowały :)
Opik - więc to są sprawy groszowe tak czy inaczej, najbardziej pasowała by pierwsza koncepcja tego bo reszte mam nie dawno wymienione.
No nic dzieki wielkie panowie i życzę miłego dnia :) do zamknięcia :)
misiekhd1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 lis 2013, o 11:48
Lokalizacja: Skr





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości