zawiecha sport porównywalna do MK5

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

zawiecha sport porównywalna do MK5

Postprzez seboljeiv » 20 cze 2008, o 01:19

mam mk3 1.6, kółka 215/40/16- et 38, jak dla mnie to stoi jak jakas zyrafa-seryjne zawieszenie, chce go obnizyc.
Chce zakupic ten zestaw -60/-55: http://www.venom24.pl/golf-vento-19td-c ... 26f3434b0f

wiem ze pojdzie stosunkowo w dół,ale chodzi mi o wrazenia z jazdy na wymienionym zestawie.
jesli jechal ktos golfem MK5 i ma moze swoja TROJKĘ ze sportowym zawieszeniem to jaka twardosc/obnizenie zawiechy do mk3 bylaby porownywalna do takich jak jest seryjnie w mk5?
chodzi mi o to zeby np przy wjezdzaniu i zjezdzaniu z policjantow nie plywal jak łódź po morzu... i w zakretach nie kolebał sie jak pijany, czy to -60/-55 wystarczy? i czy ten ww. zestaw jest wart tej ceny czy polecacie cos innego?
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

zawiecha sport porównywalna do MK5

 

Postprzez Imper » 20 cze 2008, o 18:10

seboljeiv, nie jestem pewny czy to jest dokldanie to zawieszenie ale tka wygladalo... powiem Ci ze o kolskowanie nie ma sie co martwic
aha no i tez na takich kolach byl ten golf... krotko mowiac TWARDO JAK W CIAGNIKU ROLNICZYM hehe ale na rownej drodze frajda straszna na zakretach nie powiem :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MarcoVW » 23 cze 2008, o 08:51

-60/55 to wariant obnizenia jaki dają sprezyny.
Sprezyny sportowe utwardzą zawieszenie i nadadzą charakterystyczną progresywną pracę zawieszenia.
Do fachowego zawieszenia doklada tez sie amorki sportowe, ktore z reguły są twarde, olejowo-gazowe.
Na sportowym zawiasie auto chodzi sztywno i stabilnie.

W mk5 nie ma zadnych cudów :-o , wsadz do siebie amorki seryjne olejowo-gazowe i nic ci nie bedzie plywalo ani bujalo.

Takie efekty jak piszesz sa typowe dla amorków olejowych, ktore to sie lekko wciskają a twardo wyciagają . Np jak hamujesz ostro to auto leci w dol po czym poczym wychodzi w gore.

Na olejowo gazowych gaz trzyma by amorek sie wciskal twardo w dol, dlatego sa stabilne.
Avatar użytkownika
MarcoVW
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 cze 2008, o 08:24
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości