Wymiana zawieszenia

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Wymiana zawieszenia

Postprzez krzysiogol » 29 sie 2013, o 23:52

Witam.

Niestety zbliża sie czas wymiany zawieszenia na nowe.
Jako, że golf ma swoje lata nie chciałbym inwestowac w najlepsze części lecz takie, które wytrzymają stosunkowo długo zapewniając także komfortowa jazdę (obecne sportowe znika już na długo - nie na nasze drogi:) ).

Przegladając allegro natknąłem się na następujące amortyzatory.

http://allegro.pl/amortyzatory-przod-ga ... 50268.html
http://allegro.pl/amortyzatory-4-szt-vw ... 08867.html
http://allegro.pl/amortyzatory-golf-iii ... 70966.html
http://allegro.pl/4-amortyzatory-odboje ... 36456.html


Nie ukrywam, że sa to raczej ceny nie wygórowane i cudów nie oczekuję.
Jednak czy warto inwestować w powyższe amorki?
Dodam, że z tyłu mam butle gazową i zależy mi głównie na komforcie.
Macie może inne propozycje?

Dziękuję za pomoc.
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Wymiana zawieszenia

 

Postprzez Knight Rider » 30 sie 2013, o 19:59

Zamiennik zamienników wybrałeś ;-) Słyszałem ze ludzie sobie chwalą amory krafta ze jakoś tam wytrzymują a co do reszty to nie wiem bo pierwszy raz na oczy widzę ;-)
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez krzysiogol » 2 wrz 2013, o 12:18

Może doradzicie tanie i dobre amorki?

Chciałbym zainwestować zaróno w przód jak i tył do ok 450zł.

Pozdrawiam
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pablomed » 3 wrz 2013, o 12:39

krzysiogol, takich rzeczy się do auta nie kupuje, kompletnie nie wiadomo co to jest, najtańsza dobra oferta moim zdaniem to Blistein B1 - olejowe a w każdym razie szukaj w znanych markach sa wymienione na forum. Wierz mi zamiennik kiepskiej jakosci - a musi taki być jeśli w ofercie nawet marka nie jest podana mozesz mieć zużyty po pół roku. Markowy produkt starczy na długo, przód 100 tył 70 tys mniej więcej
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez darkmen21 » 3 wrz 2013, o 21:35

krzysiogol, tak jak pisze mój poprzednik, a jak chcesz kupić naprawić i sprzedać to kup używki i daj znać na forum, żeby nikt przypadkiem go nie kupował:P

A tak szczerze, ja kupiłem z firmy delphi na tył- co prawda 220 z, ale za to wiem, że do teraz jeszcze gdzieś tam jeździ.
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez krzysiogol » 9 wrz 2013, o 22:43

Macie panowie rację nie da się ukryć...to może zainwestować w te poniżej:

http://allegro.pl/amortyzatory-bilstein ... 73744.html

W sumie znana firma BILSTEIN, wiec może warto zaryzykować.

A jakie tanie proponujecie na tył?
Mam butlę gazową w koło, wiec kupować amorki gazowe czy jednak olejowe wystarczą?
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pablomed » 10 wrz 2013, o 14:00

krzysiogol, kupuj tej samej klasy co na przód, gazowe są oczywiście lepsze, czyli od Bilsteina typ B2, tylko w klasie B2 są jeszcze dwa rodzaje różniące się ceną bierz tańsze. NIema wiekszego znaczenia obecność butli dla wybieranych amorków. Po prostu gazowo olejowe są lepsze, to się czuje jak masz możliwość porownania, jeśli nie masz to wierz innym ja też probowałem takich i takich i bez porównania auto na gazowo-olejowych lepiej się zachowuje. Pisze oczywiście o modelach podstawowych a nie przeznaczonych do sportu od B4 w gorę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krzysiogol » 10 wrz 2013, o 22:01

Czy faktycznie jest tak duża róznica miedzy gazowo-olejowym a olejowym?
Może warto doinwestować i kupić gazowe? (choć z informacji na forum wynika, że na Polskie drogi nie jest to najlepsze rozwiązanie i długo nie wytrzymują)

[ Dodano: 2013-09-10, 22:02 ]
Jeszcze małe pytanie:
Z racji, ze mam ograniczone środki na zakup amorków moje pytanie dotyczy czy lepszej firmy zakłądac na przód czy raczej na tył?
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Opik » 10 wrz 2013, o 23:45

krzysiogol, miałem (mam nadal na sell) gazowe Sachsy. Klasa mówi sama za siebie ;) Jedyna "wada" w porównaniu do seryjnego "zwykłego" zawiasu to to, że były duuużo twardsze. Czy nie na nasze drogi nie wiem, u mnie po 22 tys. km pomiędzy kontrolami przód spadł z 77 do 75% a tył z 66 do 64, więc praktycznie nic się nie zużyły ;) Prowadziło się na nich naprawdę bajecznie, także warto dołożyć moim zdaniem
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości