Wymiana paska wspomagania/McPhersona/krawężnik, a zbieżność

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Wymiana paska wspomagania/McPhersona/krawężnik, a zbieżność

Postprzez Sekate » 21 kwi 2012, o 20:59

Cześć.

1. Po wymianie łożysk McPhersona trzeba ustawiać na nowo zbieżność?

2. Uderzenie lewym/prawym kołem w krawężnik może przestawić zbieżność na tyle, że aby jechać prosto kierownica musi być skręcona dość mocno w lewo?

3. Po wymianie paska wspomagania trzeba ustawiać na nowo zbieżność?
Ostatnio edytowano 21 kwi 2012, o 21:20 przez Sekate, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Wymiana paska wspomagania/McPhersona/krawężnik, a zbieżność

 

Postprzez Paweu » 21 kwi 2012, o 21:16

Sekate napisał(a):2. Uderzenie lewym/prawym kołem w krawężnik może przestawić zbieżność na tyle, że aby jechać prosto kierownica musi być skręcona dość mocno w lewo?


Skoro masz taki objaw po tym incydencie to znaczy ze coś sie musiało podziałać niedobrego.. Najlepiej obadać sprawę czy czasem coś nie jest pokrzywione...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Sekate » 21 kwi 2012, o 21:19

Właśnie o to chodzi, że nie wiem czy było uderzone czy nie. Robię małe dochodzenie odnośnie skradzionego hokeja. Mam pewną teorię tylko chcę się upewnić.
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez pandamian21 » 22 kwi 2012, o 00:01

po wymianie paska nic nie trzeba ustawiac.. a nie sciaga cie gdzies na boki??? moze wahacz zgiety albo drazek kierowniczy..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Sekate » 22 kwi 2012, o 01:16

Ściągało mnie zawsze na lewo.
Problem z kierownicą pojawił się własnie po wymianie łożysk McPhersona i paska wspomagania. Stąd te pytania, problem z krawężnikiem to tylko teoria.
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez Karol B. » 22 kwi 2012, o 11:57

A jak były wymieniane mcpersony? Jeśli amorki były ruszane to kąt kół się zmienił i dlatego Cię ciągnie...
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Sekate » 22 kwi 2012, o 11:58

Ludzie, proszę czytajcie ;) Chodzi mi o sam skręt kierownicy jak jadę prosto, bo ściągać to zawsze mnie ściągało.
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez boleK1315 » 22 kwi 2012, o 12:24

Sekate napisał(a):Ludzie, proszę czytajcie ;) Chodzi mi o sam skręt kierownicy jak jadę prosto, bo ściągać to zawsze mnie ściągało.


Kolego jeżeli mechanior nie odkręcił całego mcphersona tylko samą zwrotnice to musisz jechać na zbieżność bo został przestawiony kąt koła. Tak, będzie Cię ściągało.

Nie tyle zbieżność się przestawi, ale również może się skrzywić zwrotnica, mcpsherson, wahacz, stabilizator. Jeżeli było uderzenie w koło to musisz to sprawdzić.

Pozdrawiam
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez Sekate » 22 kwi 2012, o 12:25

Dobra, dzięki. Za wszystkie odpowiedzi.
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 59 gości