Wymiana całego wahacza czy poszczególnych elementów ?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Wymiana całego wahacza czy poszczególnych elementów ?

Postprzez witek220 » 30 sie 2012, o 22:50

Witam !
Mam taki dylemat ponieważ z lewej strony mam sworzen do wymiany , gumy jeszcze moze pojeżdżą, a z prawej natomiast gumy do wymiany. I teraz pytanie, czy lepiej byloby wymienic cale wahacze i miec wszystko nowe i zeby równo sie zurzywało czy bardziej opłaca sie wymienic poszczegolne elementy. Np. tylko zepsute, albo poprostu całymi kompletami czyli sworzen i gumy na stary wahacz.

Co radzicie ?

Pozdrawiam !
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Wymiana całego wahacza czy poszczególnych elementów ?

 

Postprzez AdiK__ » 30 sie 2012, o 22:53

Ja jestem za zmianą tylko i wyłącznie elementów. Cały wahacz się zmienia gdy stary dostał i jest pogięty jeśli nie to nie ma sensu co oryginalne to oryginalne.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez witek220 » 30 sie 2012, o 22:56

Jezeli nowy to myslalem z Febi wziac :D

Jeszcze musze sprawdzic czy jest oryginal czy kiedys byl zmieniany :D

A jesli na stary to po komplecie czy tylko zurzyte czesci ?
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez AdiK__ » 30 sie 2012, o 22:59

Jeśli nie masz zbytnio pieniędzy to poszczególne a jeśli możesz sobie pozwolić to wszystko - jedna robota :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez witek220 » 30 sie 2012, o 23:00

No masz racje :P A z kasa krucho. Mysle ze jak teraz to wymienie to juz chyba drugi raz nie bede musiał wymieniac. :)

[ Dodano: 2012-08-30, 22:07 ]
Jeszcze chciałem sie spytac jaka jest srednia cena gum i sworznia ?
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez PiJey88 » 31 sie 2012, o 10:29

Jeszcze chciałem sie spytac jaka jest srednia cena gum i sworznia ?

wystarczy powiedzieć że do Golfa 3, w każdym sklepie ci dadzą dobre
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 31 sie 2012, o 10:45

Przednie tuleje małe - Lemforder 1020302 - koszt około 14zł, tylne - 1020502 - koszt 27zl, sworzeń 1016107 - tu trochę drożej 62 Mogę polecić firmę Moog - VO-BJ-7154 - 38 zł.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez witek220 » 31 sie 2012, o 21:54

Dzięki bardzo :)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez K@mil » 1 wrz 2012, o 10:30

Sprawdz sobie również, cene gum firmy Ruville

Przy wymianie gum najwazniejsza rzecza jest ich montaż :) -prasa
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez witek220 » 1 wrz 2012, o 14:30

Myślalem tez o Febi :) chyba tez nie zła firma :) co sadzisz ?

Wiem. Kolega mi podpowiadał ze sruba tez jakos idzie to zrobic:P ale jesli konieczna jest prasa to mam znajomy warsztat ktory ma prase :)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości