wymiana amortyzatorów przód, tył

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

wymiana amortyzatorów przód, tył

Postprzez ll_90 » 20 lis 2013, o 11:02

witam, mógłby mi ktoś powiedzieć jak złożyć amor ze sprężyną w jedną całość, chodzi mi o jakąś fotoporade od A do Z. zebym widział w jakiej kolejności ida te wszystkie podkladki, śróbki, itp.
ll_90
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 17 sty 2013, o 18:23
Lokalizacja: Miedziana Góra

wymiana amortyzatorów przód, tył

 

Postprzez muchomorek165 » 20 lis 2013, o 13:59

Mogę napisać

przód

amortyzator, na niego odbój i osłonę, sprężyna, dekielek, podkładka poduszkę z łożyskiem, nakrętkę z dwoma wycięciami dokręcamy. Całą kolumnę w kielich od góry dekielek i dokrecamy nakretke na klucz 22 najlepiej pneumatem :D

na dole dwie śruby 18 i ustawiamy na nich kąt :)
przekładamy z starego amora mocowanie na przewód hamulcowy klucz 8 lub 6 :D

Tył

https://www.google.pl/search?q=kolumna+ ... B433%3B724
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez kamil671@vp.pl » 20 lis 2013, o 15:31

a żeby elegancko wyszły z tyłu amortyzatory podnieś cały tył samochodu w tedy wymienisz je bez problemu ;-)
kamil671@vp.pl
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 lip 2013, o 13:56
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Paweu » 20 lis 2013, o 17:26

ll_90 napisał(a):mógłby mi ktoś powiedzieć jak złożyć amor ze sprężyną w jedną całość


Obrazek
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez ll_90 » 21 lis 2013, o 13:17

dzieki za górny ale przydałby sie jeszcze tylni bo mam z tym problem. znalazłem w necie jakiś schemat złożyłem ten amortyzator ze sprężyną ( nowy amor, nowy odbój z osłoną, stara sprężyna) zamontowałem go w samochodzie i okazało się ze nie założe koła bo cała belka jest za nisko, pytam jak to możliwe, przecież jak zabierałem sie za wymontowanie starego amortyzatora to podniosłem sobie samochód tak żeby koło było w powietrzu ,podstawiłem pustaka i tak stoi do tej pory. czyli coś jest nie tak skoro wtedy zeszło elegancko a teraz nie chce sie założyć. Dodam że nowy odbój jest o połowę DŁUŻSZY niż stary, czy to może mieć wpływ??? A i jeszcze jedno, czy górne mocowanie sprężyny powinno dotykać karoserii samochodu bo wydaje mi sie że w starym zestawie dotykało nawet ślady są, a teraz nie dotyka jest z centymetr luzu. POMÓŻCIE BO AUTO JUŻ CZWARTY DZIEŃ STOI W GARAŻU.
ll_90
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 17 sty 2013, o 18:23
Lokalizacja: Miedziana Góra

Postprzez prezesik » 21 lis 2013, o 13:36

ll_90 napisał(a):dzieki za górny ale przydałby sie jeszcze tylni bo mam z tym problem. znalazłem w necie jakiś schemat złożyłem ten amortyzator ze sprężyną ( nowy amor, nowy odbój z osłoną, stara sprężyna) zamontowałem go w samochodzie i okazało się ze nie założe koła bo cała belka jest za nisko, pytam jak to możliwe, przecież jak zabierałem sie za wymontowanie starego amortyzatora to podniosłem sobie samochód tak żeby koło było w powietrzu ,podstawiłem pustaka i tak stoi do tej pory. czyli coś jest nie tak skoro wtedy zeszło elegancko a teraz nie chce sie założyć. Dodam że nowy odbój jest o połowę DŁUŻSZY niż stary, czy to może mieć wpływ??? A i jeszcze jedno, czy górne mocowanie sprężyny powinno dotykać karoserii samochodu bo wydaje mi sie że w starym zestawie dotykało nawet ślady są, a teraz nie dotyka jest z centymetr luzu. POMÓŻCIE BO AUTO JUŻ CZWARTY DZIEŃ STOI W GARAŻU.


http://www.vwgolf.pl/porady/wymiana-tyl ... morow-mk3/
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości