Wahacz, gumy pod silnikiem czy przegłuby.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Wahacz, gumy pod silnikiem czy przegłuby.

Postprzez Tomass » 1 lut 2018, o 00:51

Witam Serdecznie! :)
Jestem na forum nowy i zakładam nowy temat ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje problemy w MK3.
Rok temu kupiłem MK3 z 94r z przebiegiem 184tyś przebiegu. Po zakupie pojeździłem z 2 miesiące i po dwóch miesiącach zaczęły się problemy m.in metaliczne stukanie w lewym kole. Okey, pojechałem do mechanika tydzień czasu poczekałem i wymienił mi tuleje, wachacze oraz tarcze z klockami hamulcowymi. Dobra okey pięknie ładnie ale po tygodniu jeżdżenia znów pojawił się metaliczne stukanie gdy np jadę po nierównej drodze, lub po łatkach na asfalcie, tak jakby jakaś płytka metaliczna stukała o drugą nie wiem jak mam to nawet opisać :/ Drugi problem zaczą się niedawną, otóż pewnego razu byłem zmuszony zaparkować na górce i jedyny wyjazd miałem za sobą, tak więc wsiadam do samochodu, odpalam, chwilę czekam, wrzucam wsteczny i powoli ruszam. JAk to wiadomo pod górkę to samochód ma ciężej i w pewnym momencie gałka od zmiany biegów nagle się przesuwa o centymetr do tyłu a przednie koła tak jakby do przodu poszły a jednocześnie słychać takie dziwny dźwięk przestawienia. Jeżeli trzeba będzie to postaram się nagrać filmik. I teraz mam dylemat czy to poduszki czy przegłuby. Jedni mówią tak a drudzy tak a teraz ciężko znaleźć dobrego mechanika.
Trzeci problem - gdy śniegł znikł to od jakiegoś czasu słysze dziwne szurowanie w hamulcach, a dokładniej tak jakby podczas hamowania ktoś mi wrzucał piach w klocki hamulcowe.
Pytanie: Do silnika 1.4 lepiej zamontować filtr stożkowy powietrza gdy będzie lepiej szedł a więcej palił czy po prostu wymienić zwykłe filtry?
Liczę z Waszej strony na jakąkolwiek odpowiedź dotyczącego mojego problemu.
Pozdrawiam.
Tomass
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 00:30
Rocznik: 94
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Wahacz, gumy pod silnikiem czy przegłuby.

 

Re: Wahacz, gumy pod silnikiem czy przegłuby.

Postprzez GolfiarzJR » 1 lut 2018, o 21:48

Pytanie 1: Możliwe że masz coś ze sprężynami? Weź je sprawdź może są pęknięte albo jedna, ewentualnie talerzyk na górze jest przegnity i stuka
Pytanie 2: Nie znam odpowiedzi ani podpowiedzi
Pytanie 3: Masz końcówkę klocków sprawdź ich stan
Pytanie 4: Nic Ci to nie polepszy w tym silniku, dbaj o filtry itd i będzie miał te 60km :D
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wahacz, gumy pod silnikiem czy przegłuby.

Postprzez Tomass » 1 lut 2018, o 21:59

Dzięki Serdecznie za odpowiedź i podpowiedź :)
Tomass
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 lut 2018, o 00:30
Rocznik: 94
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Wahacz, gumy pod silnikiem czy przegłuby.

Postprzez murgen » 4 lut 2018, o 11:35

Ty tak na serio z tymi 184tys przebiegu :-) to by nowe auto było. Jak są wymienione tarcze i klocki to raczej nie skończyły się tak od razu. Jeżeli lewarek się przesuwa to bardziej możliwe poduszki. Jeżeli do tego koła się przesuwają to sinenbloki na wachaczu do wymiany. Jak kupiłeś rakietę 1,4 to na podniesienie mocy tylko swap.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron