Wadzącafelga przy skręcie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Wadzącafelga przy skręcie

Postprzez Spoksik » 21 wrz 2013, o 18:21

Witam. Mam taki problem z moim autem.
Od dluzszego czasu borykam sie zproblemem przy maksymalnym skreciew lewo. Otóż kiedy skręt na lewo jest juz max,to bardzo czesto podczas jazdy slychac tak jakby wadzenie lewego koła o "coś".
Dzisiaj zdjąłem tą opone i moim oczom ukazał się obdrapany ołów z na feldze. Wadzi ona o wahacz( w miejscu gdzie jest wypuklenie od mocowania drążka stabilizatora)
Czego to jest wina??? Bo wkurza mnie to juz.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Wadzącafelga przy skręcie

 

Postprzez Radi » 22 wrz 2013, o 09:26

Pierwsze słyszę żeby koło wadziło o wahacz :zdziwko: ale skoro wadzi Ci ten "ołów" (rozumiem że chodzi Ci o ciężarek) to podjedz na wulkanizacje niech ci go przyklei w inne miejsce.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 22 wrz 2013, o 09:31

No ja tez byłem w szoku. Jak może przestawić ołów w inne miejsce jak przeciez tu chodzi o wyważenie koła prawda? felgi stalówki więc ołów jest na rancie.
Wydaje mi się że to jest tak jakby było za dużo pół obrotu kierownicą tylko w lewo.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Radi » 22 wrz 2013, o 10:02

Można przestawić ciężarek grunt żeby był na linii gdzie zatrzymuje się wyważarka. Czyli jak da w tym samym miejscu ale bardziej do środka będzie ok. U mnie na wulkanizacji zawsze się pyta czy ciężarki dać bardziej do środka żeby nie biły w oczy czy obojętnie
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 22 wrz 2013, o 10:06

Zauwazylem także kiedy podniose samochód, to poruszając lewym kolem gora-dół jest luz okolo 2-3 cm. W prawym jest to samo i dodatkowo jeszcze jak zlapie amortyzator i poruszam na boki to jest luz.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Radi » 22 wrz 2013, o 10:14

Jak podniesiesz samochód tak jakiś tam luz może występować bo poduszka opadnie ale czy aż tyle to nie wiem nie pamiętam a jakie masz koła seria?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 22 wrz 2013, o 10:21

165/65r r14. Nie mam pomysłów. Poduszka pod amortyzatorami?
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Radi » 22 wrz 2013, o 10:31

no to raczej standard i nie powinna zachodzić tam żadna kolizja ciężko stwierdzić nie widząc tego
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 22 wrz 2013, o 20:20

Tak z ciekawosci skrecilem na max kolem najpierw w lewo i wyszlo mi prawie 2 obroty a w prawo półtora obrotu. To normalne?
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez palio » 22 wrz 2013, o 20:25

Nie to nie normalne. Prawidłowo powinno być 2,5 obrotu w lewą i prawą stronę mając kierownicę na wprost.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 22 wrz 2013, o 20:57

Czyli od czego to może być?

[ Dodano: 2013-09-22, 19:59 ]
Oczywiscie auto ze wspomaganiem.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Radi » 22 wrz 2013, o 21:10

A zobacz jak głęboko masz wkręcone drążki od maglownicy w końcówki czy są mniej więcej równo czy z jednej masz wkręcone głęboko a z drugiej tylko troszkę. Choć nie wiem czy była by aż tak duża różnica.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości