VW Passat b4 - podwyższenie gwintowane zawieszenie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

VW Passat b4 - podwyższenie gwintowane zawieszenie

Postprzez Szheyk » 24 lip 2014, o 21:16

Witam serdecznie forumowiczów
Mam problem otóż posiadam samochód na gwincie Ta-Technix skręcony na maxa w górę , ale i tak jest niski.
Dojazd do pracy mam 2 km po drodze piaszczystej więc jak jakiś kamień to wali mi pod samochodem ,
Przejeżdżam przez most stary i tam również obcieram podwoziem

Są jakieś dystanse pod sprężyny żeby go podwyższyć ?
O jakieś 3 CM
Obrazek
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

VW Passat b4 - podwyższenie gwintowane zawieszenie

 

Re: VW Passat b4 - podwyższenie gwintowane zawieszenie

Postprzez pawelus6 » 24 lip 2014, o 22:13

Szheyk napisał(a):Witam serdecznie forumowiczów
Mam problem otóż posiadam samochód na gwincie Ta-Technix skręcony na maxa w górę , ale i tak jest niski.
Dojazd do pracy mam 2 km po drodze piaszczystej więc jak jakiś kamień to wali mi pod samochodem ,
Przejeżdżam przez most stary i tam również obcieram podwoziem

Są jakieś dystanse pod sprężyny żeby go podwyższyć ?
O jakieś 3 CM
Obrazek



Jaki sens? Już lepiej wg. mnie seryjne wsadzic. Na takiej wysokosci to nie potrzebny wg. mnie gwint juz.
I dziwi mnie troche to, bo gwint na max. skręcony daje ok -30/40 jak się nie mylę, wiec nie powinno być problemu. Chyba że gwint juz stary i siadł dość mocno w dół.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Radi » 24 lip 2014, o 23:14

załóż normalną zawiechę bo szybko zamęczysz ten gwint
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szheyk » 25 lip 2014, o 12:25

Gwint po przebiegu 15 tyś km ma około roku .
Za niski jest a chciałbym go podwyższyć , troszkę go podnieść a nie chce wstawiać nowej zawiechy bo chce go sprzedać i kupcy go nie chcą bo za niski
Jak chce go sprzedać to nie pcham się w duże koszta
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez Paweu » 25 lip 2014, o 12:39

Szheyk napisał(a):Za niski jest a chciałbym go podwyższyć , troszkę go podnieść a nie chce wstawiać nowej zawiechy bo chce go sprzedać i kupcy go nie chcą bo za niski


Na gwincie wyżej niż teraz już nie będzie.

Szheyk napisał(a):Jak chce go sprzedać to nie pcham się w duże koszta


Poszukaj zawieszenia na szrocie. Lub kup jakieś nowe noname za mały pieniądz i tyle.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Grzesiek2507 » 25 lip 2014, o 16:38

Wystaw na olx oferte zamiany gwintu na ori, to raz dwa sie ktos znajdzie ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska


- - - http://ergon.edu.pl



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości