Utwardzenie gwintu i czy warto?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Legionista » 26 sie 2010, o 20:34

BialyUst, dawaj link do aukcji lub do kolesia co tym handluje
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

 

Postprzez czaro » 26 sie 2010, o 20:44

BialyUst, to są dokładnie te co trzeba by założyć czy tylko przykład? Jak to dokładnie założyć w razie czego?

[ Dodano: 2010-08-27, 18:26 ]
BialyUst, tulejki zamówione.
W takim wypadku jak będą tulejki to wyjmować jeszcze sprężynę czy już nie ma potrzeby?

[ Dodano: 2010-08-27, 18:27 ]
I tak przy okazji przy założeniu gwintu od razu go smarem miedziowym potraktować?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 29 sie 2010, o 17:44

W takim wypadku jak będą tulejki to wyjmować jeszcze sprężynę czy już nie ma potrzeby?


odkrecasz nakretki i sprezyna spada na tyle ze spokojnie włozysz sobie te tulejki
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez czaro » 29 sie 2010, o 18:54

BialyUst, czyli tej krótkiej już nie wyciągać?
A zabezpieczać go czymś od razu?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 29 sie 2010, o 19:11

czaro napisał(a):BialyUst, czyli tej krótkiej już nie wyciągać?
A zabezpieczać go czymś od razu?


smar miedziowy w spray
killah
 

Postprzez czaro » 29 sie 2010, o 19:34

Właśnie zastanawiam się czy w sprayu czy nie lepiej zwykły bo gdzieś czytałem że ten w sprayu to spływa.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 29 sie 2010, o 19:38

czaro napisał(a):Właśnie zastanawiam się czy w sprayu czy nie lepiej zwykły bo gdzieś czytałem że ten w sprayu to spływa.


trzyma się dobrze. Mechanik testował zwykły to mówił że nie szło wysmarować całego. Ten w spray fajnie wnika w szczeliny.
killah
 

Postprzez czaro » 29 sie 2010, o 19:39

No na pewno nim jest łatwiej bo bez żadnych kombinacji można nanieść. Może ktoś się jeszcze wypowie jeszcze w tym temacie.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 29 sie 2010, o 21:19

ja wzielem ładnie okleiłem izolacja :) czarna i tez jest dobrze:) potem odrywam i mam czysciutki Gwint
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez czaro » 29 sie 2010, o 21:20

To też sposób tylko chyba ciężko wejść za sprężyny?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pascal » 29 sie 2010, o 22:30

Smar miedziowy jedynie i jest ok powietrze się tak nie dostaje i nie rdzewieje...smar się nie utlenia
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez BialyUst » 29 sie 2010, o 23:11

czaro napisał(a):To też sposób tylko chyba ciężko wejść za sprężyny?
obnizaj auto tak jak ma byc zdejmujesz gwint sciagasz sprezyne i :P robisz wszytsko skladasz i zrobione:)

dla chcacego nic trudnego heee nie no ale smar tez jest dobry
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość