Usztywnienie KIT-a

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Usztywnienie KIT-a

Postprzez greg_117 » 16 maja 2012, o 20:16

jak w temacie. Jak można usztywnić zawieszenie sportowe KIT firmy ta-technix ? chce auto dać w dół lecz jak daje je niżej to pożniej mam problem z obcieraniem o ranty.... w spręzynach mam już gumy... może odboje na trzpieniu amortyzatora ?
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Usztywnienie KIT-a

 

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 21:19

Jak chcesz dać je w dół? Skoro masz kita a nie gwint to chyba jedynym wyjściem jest wsadzenie kilku worków cementu do bagażnika :lol:

Jak masz problem z rantami to albo je zaginasz albo zmieniasz felgi. A gumy z tych sprężyn to wsadź sobie... no, w inne miejsce niż jest teraz. Bo skoro sprężyna zaprojektowana jest do pracy np 5 zwojów, a nagle pakujesz między nie gumę i pracują tylko 3, to kwestia czasu kiedy coś pierdzielnie

Jak za miękko to sztywne sprężyny + sztywne amortyzatory, a nie drut na drucie drutem pogania..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg_117 » 17 maja 2012, o 16:20

OPIK to jakie sprężyny byś polecił ?? nie ma co się oszukiwac gdyz te moje już troszę pzreszły... amory są nówki.... sportowe z możliwością regulacji wysokości ( obniżam talerzykiem na amortyzatorze)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez Opik » 17 maja 2012, o 21:20

Nie wiem, z tego co kojarzę to TT jest najsztywniejszy z tych tańszych sprężyn, jeżeli mówisz że masz za miękko to albo są wysrane te sprężyny, albo wcale nie TT. Ew złachane/wylane amortyzatory, ale skoro mówisz że są nowe...

http://www.mapet-tuning.com/sklep/zawie ... 6rd25a2bf1 MTS albo TT
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg_117 » 17 maja 2012, o 22:35

Amory są .... sprężyny prawdopodobnie bo nawet kiedy zmieniałem stare wylane amory na nowe to normalnie te sprężyny dociskałem ręką w dół i zakładałem talerzyk + guma i zakręcałem .....

aaa i jak miałem wylane amorki to jezdziłem na takich przez okolo miesiąc i stąd zapewne takie springi zrobiły słabe .....
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez Opik » 17 maja 2012, o 23:27

...........

nie mam więcej pytań



wybierz sobie mts albo ta technix z tej stronki co podesłałem, przy czym bierz pod uwagę że mts jest bardziej komfortowy (i tak sztywniejszy od serii).
I jeszcze sprawdź czy z amorkami na pewno wszystko w porządku, bo też mogły dostać po dupie jak jeździły na sprężynach z kanapy babci
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg_117 » 31 maja 2012, o 20:35

Nie zakładając nowego tematu chce się dowiedzieć jakie odboje - gumy za kupić aby pasowały na trzpień amortyzatora tylnego ?? czy są jakieś różne wymiary ( średnica ) , długości ??
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez AdiK__ » 31 maja 2012, o 21:51

Odboje pasują od seryjnych amorków. Ja na gwincie FK mam właśnie takie i wszystko jest jak trzeba ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez greg_117 » 31 maja 2012, o 23:03

czyli mam brać bez żadnego mierzenia odboje przeznaczone do golfa III ? musze kupic gdyż na starych amorkach nie było a taki odboj to luks sprawa :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez AdiK__ » 1 cze 2012, o 09:31

Wstaw takie numer z Hans Pries'a 103 039 będzie dobrze ;)

Obrazek
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości