Ustawienie zbieżnosci-czy konieczne?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Ustawienie zbieżnosci-czy konieczne?

Postprzez Golf Maniak » 19 mar 2013, o 11:17

Witam jako że w ostatnim czasie wymieniłem tuleje wachaczy przednich i amortyzatory z przodu tak się zastanawiam czy zachodzi konieczność ustawienia zbieżności?(Mechanik mówił że gałek kierowniczych nie ruszał-są nie powybijane)ogólnie samochód prowadzi się dobrze co prawda delikatnie ściaga mnie w lewo ale to pewnie przez poobijaną felgę.Jak pogoda poprawi założe felgi z letnimi oponami(wywarzone itd) zobaczymy czy będzie ściągać.Z doświadczenia wiem że przed ustawieniem zbieżności dobrze jest zrobić te 100-200km żeby ułożyło się zawieszenie.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Ustawienie zbieżnosci-czy konieczne?

 

Postprzez Paweu » 19 mar 2013, o 11:40

Golf Maniak napisał(a):Witam jako że w ostatnim czasie wymieniłem tuleje wachaczy przednich i amortyzatory z przodu tak się zastanawiam czy zachodzi konieczność ustawienia zbieżności?


Tak. Zachodzi. Jeśli wymieniałeś amory to ustawienie kątów pochylenia kół się kłania...

Ponadto szkoda opon bo będzie je zjadać.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez łukasz1983 » 19 mar 2013, o 11:47

Paweu_mk3 napisał(a):Ponadto szkoda opon bo będzie je zjadać.
Dokładnie szkoda opon.
Geometrie musisz zrobić,ale pojeździj troche,niech ci się ułoży zawieszenie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 19 mar 2013, o 12:08

Paweu_mk3 napisał(a):
Golf Maniak napisał(a):Witam jako że w ostatnim czasie wymieniłem tuleje wachaczy przednich i amortyzatory z przodu tak się zastanawiam czy zachodzi konieczność ustawienia zbieżności?


Tak. Zachodzi. Jeśli wymieniałeś amory to ustawienie kątów pochylenia kół się kłania...

Ponadto szkoda opon bo będzie je zjadać.


Dzięki tak myślałem :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 20 mar 2013, o 05:29

Paweu_mk3 napisał(a):Tak. Zachodzi. Jeśli wymieniałeś amory to ustawienie kątów pochylenia kół się kłania...

Ponadto szkoda opon bo będzie je zjadać.


Potwierdzam.
a jesli masz mocno przestawione kąty to po ustawieniu na prawidlowe parametry, amortyzatory mogą ciszej pracować - wiem to po swoim przykladzie.... ;)
pozdro
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości